۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۲۳۳۹۲

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول تودیع و معارفه شد

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول تودیع و سرپرست جدید مدرسه معرفی شد.
مراسم تودیع مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول مراسم تودیع مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تودیع مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، صبح امروز با حضور علما و مسؤولان استانی و شهرستان دزفول برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با آن افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول برگزار شد، اساتید و طلاب، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و فرمانده سپاه شهرستان دزفول، معاون آموزش حوزه های علمیه و امور طلاب استان به نیابت از مدیریت حوزه های علمیه استان حضور داشتند.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه شهرستان دزفول و تولیت مدرسه، حجت الاسلام منصور کیانی مدیر مدرسه علمیه، آیت الله قاضی و حجت الاسلام خاکی سرپرست جدید مدرسه آیت الله قاضی به سخنرانی پرداختند و در پایان حکم سرپرستی حجت الاسلام حبیب الله خاکی از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه استان قرائت و اهدا شد.

همچنین در پایان مراسم ادارات مختلف شهرستان دزفول با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام کیانی تقدیر به عمل آوردند.

بر این اساس از حجت الاسلام کیانی برای تدریس در مدرسه آیت الله قاضی دعوت به عمل آمد اما وی انجام فعالیت های پژوهشی و تحقیقی را اولویت خود دانسته و از بازگشت به شهر مقدس قم خبر داد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام حبیب الله خاکی از مسؤولان پیشین در حوزه نمایندگی سپاه دزفول و از طلاب و فضلایی است که در قم به تحصیل، تدریس و تحقیق اشتغال داشت که از سوی تولیت مدرسه برای مدیریت مدرسه دعوت شد./9456/۲۰۲/ح

ارسال نظرات