۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۲۳۷۱۱
معاون فرهنگی حوزه خواهران خبر داد؛

شرکت خواهران طلبه لرستانی در مسابقات غدیر

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقات اینترنتی غدیر ویژه خواهران طلبه استان خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت غیر حضوری برگزار می شود.
غدیر

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مسابقات اینترنتی غدیر با شرکت طلاب علاقه مندان حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

وی افزود: خواهران طلبه علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند برای نام نویسی به سایت معاونت فرهنگی حوزه مراجعه کنند.

عزیزی با اشاره به بارگذاری سؤالات مسابقه غدیر روی سایت فرهنگی حوزه خاطرنشان کرد: پس از نام نویسی شرکت کنندگان می توانند به سؤالات مطرح شده پاسخ دهند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات در جمع طلاب را غدیر شناسی، تبیین واقعه غدیر و توجه به آداب غدیر عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به نقش تبلیغی طلاب عنوان داشت: ارتقای سطح علمی طلاب در راستای برگزاری گفتمان های دینی و تبیین واقعه غدیر از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در جامعه و به ویژه بین نسل جوان خاطرنشان کرد: این گفتمان ها با حضور طلاب مبلغ برای بیان آثار و برکات غدیر و با محوریت برگزاری نشست های پرسش و پاسخ برگزار می شود.

عزیزی از دیگر اهداف فعالیت تبلیغی خواهران طلبه با محوریت غدیر را رساندن و تبیین پیام غدیر و بصیرت بخشی بین نسل جوان در این راستا اظهار کرد.

وی اظهار داشت: بصیرت بخشی و آگاهی سازی نسل جوان در سایه تبیین ارزشها و تقویت باورهای دینی این قشر خنثی کننده هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمنان است و هدف اصلی فعالیت های تبلیغی مقابله با همین هجمه ها است./9459/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات