۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۲۳۷۱۵
نماینده مردم آمل در مجلس:

رهروی از ولایت فقیه استمرار صراط مستقیم علوی است

یوسفیان ملا گفت: امید است همه ما رهپویان راه پرفیض انوار هدایت ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه به عنوان ادامه دهنده راستین خط و صراط مستقیم علوی باشیم که زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود.
یوسفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت عید سعید غدیرخم در آمل اظهارداشت: عید غدیرخم از بزرگترین اعیاد است که ضرورت دارد به شایستگی در مسیر پاسداشت آن گام برداریم.

وی ادامه داد: بهره گیری از سیره نورانی امام علی(ع) و فرهنگ غدیر راهگشای سعادت و رستگاری حقیقی انسان است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

 یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: روزعید غدیر روز سپردن زعامت و ولایت مسلمانان از جانب خالق هستی به واسطه حضرت رحمت العالمین به عهده انسانی بود که اعلم ترین، شجاع ترین، عابدترین، زاهدترین و سزاوارترین مردم برای اداره امور جامعه اسلامی بود.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار و آگاه مازندران به ویژه شهرستان آمل از ابتدا ارادت وصف ناشدنی با خاندان اهل بیت(ع) برقرار کرده و حقانیت مذهب تشیع را  با جان و دل پذیرفته بودند همواره تلاش فراوان و مجدانه ای در جهت استقرار حکومتی مبتنی بر آموزه های ولایت داشتند.

یوسفیان ملا ادامه داد: اهتمام مردم این دیار استمرار داشت تا اینکه به رهبری فرزندی از تبار ائمه اطهار(ع)، حضرت امام خمینی(ره) به این آرزوی دیرینه رسیدند و امروز نیز تا پای جان در مقابل انواع هجمه ها ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: عید غدیرخم ، عیدامامت و ولایت، عید کمال و تمام کردن نعمت و حاکمیت ارزشها و سرآغاز ولایت شجره طیبه خاندان نبوت است.

وی بیان داشت: عید غدیرخم روز رانده شدن شیطان و ناامیدی قلوب گمراهان که ضرورت دارد در راستای پاسداشت آن اهتمام شایسته ای داشته و تلاش های ویژه ای برای پاسداشت و ترویج فرهنگ غدیر صورت گیرد.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: امید است همه ما رهپویان راه پرفیض انوار هدایت ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه به عنوان ادامه دهنده راستین خط و صراط مستقیم علوی باشیم که زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود./1314/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات