۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۲۴۰۹۹
آیت الله موسوی جزایری:

شیعه و سنی زیر پرچم امیرمؤمنان علیه صهیونیسم متحد شوند

آیت الله موسوی جزایری گفت: بر ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی واجب است، زیر پرچم امیرمؤمنان(ع) علیه صهیونیسم اتحاد داشته باشیم.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم عمامه گذاری حوزه های علمیه شهرستان کارون گفت: بر ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی واجب است در روز عید غدیر، زیر پرچم امیرمؤمنان(ع) علیه صهیونیسم اتحاد داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه همه مسلمان ها به روز و واقعه غدیر اقرار می کنند، اظهار داشت: شیعه و سنی در تاریخ هایشان آورده اند که خداوند به پیامبر(ص) دستور داده است که امر ولایت علی(ع) ریاست و زعامت او را بر همه امت اسلام ابلاغ کند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان حدیث «منْ كُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ. أَللّهُمَّ والِ مَنْ والاهُ، وَ عادِ مَنْ عاداهُ...» ابراز داشت: از گردهمایی باشکوه مردم غیور کوت عبدالله تقدیر و تشکر می کنم؛ همچنین به عشایر غیورمان به ویژه سادات کرام و علمای حاضر و امام جمعه محترم و تمامی روحانیت و اهل فضل و تمامی برادران که در این گردهمایی حاضر هستند، تبریک عرض می کنم.

آیت الله موسوی جزایری در پایان عنوان کرد: از خدای متعال درخواست می کنیم که ما را جزو سربازان واقعی امیرمومنان(ع) و فرزندشان حضرت حجت بن الحسن عجل الله فرجه الشریف قرار دهد./9456/د103/ب1

ارسال نظرات