۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۲۴۲۴۰
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری:

ترویج فرهنگ قرآنی مهمترین هدف طرح تابستانی نشاط معنوی بود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه سبک زندگی قرآنی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و تدبیر در آیات مهمترین برکات و اهداف برگزاری کلاسهای آموزشی طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان ری بود.
حجت الاسلام اوتارخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید اوتارخانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، در مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی که شب گذشته در شبستان بزرگ آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و تدبیر در آیات مهمترین برکات و اهداف برگزاری کلاسهای آموزشی طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان ری بوده است.

وی افزود: آموزش قرآن کریم و تعمق در آیات آن بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نشر معارف الهی در جامعه به شمار می‌می‌رود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه قیامت روز آشکار شدن سیرتهاست، ابراز کرد: براساس روایاتی که از ائمه اطهار(ع) به دست ما رسیده در قیامت قرآن همانند جوانی خوش سیما ظاهر می‌شود. کسانی که در دنیا با این کتاب آسمانی انس داشتند و به آیات آن جامه عمل می‌پوشاندند مورد عفو و رحمت خداوند قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام اوتارخانی با تاکید بر اینکه سبک زندگی قرآنی باید در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: زندگی قرآنی نیاز امروز جامعه ما است بنابراین برگزاری چنین طرح‌هایی خود تبلیغ و تروجی سبک زندگی اسلامی و مقابله با سبک زندگی غربی است.

وی ادامه داد: پدر و مادران زمانی که به همراه فرزندان در محافل انس با قرآن کریم شرکت می‌کنند در اصل پایه‌های زندگی خود را مستحکم کرده و جامعه را در برابر بدخواهان بیمه می‌کنند./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات