۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۲۴۴۵۰

برترین های رشته های معارفی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران تجلیل شدند

برترین های رشته های معارفی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران با حضور مسؤولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله ارومیه تجلیل شدند.
تجلیل از برترین های قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیین اختتامیه بخش نخست چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران عصر امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی، جامعه قرآنی و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

در این مراسم از برترین های رشته های معارفی این دوره از رقابت ها با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

رشته تفسیر

در رشته تفسیر قرآن کریم 15 نفر شرکت کننده به رقابت پرداختند که خانم ها سما بابایی از تهران، معصومه امینی و زهرا محمدی از اصفهان، نجمه هاشم‌پور از استان خراسان رضوی و زینب باقری نژاد از قم به ترتیب مقام های اول تا پنجم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

رشته حفظ و معارف حدیث

بر اساس این گزارش، در رشته حفظ و معارف حدیث در بخش خواهران پس از رقابت 15 نفر شرکت کننده خانم ها لیلا سلیمانی سروستانی از استان فارس، مهدیه صحرانورد از استان مرکزی، خدیجه خسروی تبار از گلستان، پگاه واعظی از استان کرمانشاه و‌ فاطمه غلامی از استان اصفهان موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم شدند.

برترین های رشته حفظ موضوعی

این گزارش می افزاید، پس از رقابت 14 نفر از شرکت کنندگان رشته حفظ موضوعی در  چهلمین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم نفرات برتر این رشته نیز مشخص شد.

براساس اعلام هیئت داوران، خانم ها رویا دادپور از فارس، سما تقی زاده از گیلان، الهام حسنی از یزد،  مهدیه محمدزاده از آذربایجان شرقی و اعظم قهرمان از چهار محال وبختیاری به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین بر اساس نظر هیأت داوران و به جهت نزدیک بودن امتیازات متسابقین خانم ها حکیمه یوسفی از مازندران، فاطمه میرآقایی از هرمزگان و  زهرا منصوری از استان خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند.

برترین های رشته های دعاخوانی و مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم

در رشته مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم بخش خواهران نیز سه گروه از بین 7 گروه از سوی هیئت داوران به عنوان گروه های برتر معرفی شدند.

گروه احسن‌الحدیث از استان تهران، گروه نسیم رحمت از استان مازندران و گروه صهبا از استان تهران به عنوان رتبه های اول تا سوم رشته مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم تجلیل شدند.

بر اساس این گزارش، همچنین پس از رقابت 27 متسابق از استانهای مختلف کشور در رشته دعاخوانی، هیأت داوران مریم هوشیار از استان گلستان، سهام بنی نعمه از استان خوزستان و  حبیبه احدی کوچه قاضی از استان البرز را به عنوان رتبه های برتر این دوره از رقابتها معرفی کرد.

گفتنی است، رقابتهای رشته های معارفی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران امروز به کار خود پایان داد و از فردا تا 26 شهریور ماه متسابقین در رشته های آوایی با هم به رقابت می پردازند./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات