۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۲۴۵۶۸
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان مطرح کرد؛

فضای مجازی فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: در حال حاضر فعالیت فرهنگی و دینی در فضای مجازی یکی از کار های پر اهمیت به شمار می رود که در این باره رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی به جوانان متخصص در این رشته داشته است.
حسنی حلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم رییس ستاد اقامه نماز استان همدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان بیان داشت: امروزه فعالیت در عرصه فرهنگ دینی از مهم ترین وظایف متولیان فرهنگ در کشور به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای مجازی اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت فرهنگی و دینی در فضای مجازی یکی از کارهای پر اهمیت به شمار می رود که در این باره رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی به جوانان متخصص در این رشته داشته است.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: مهم ترین پیام های غدیر ولایت مداری، مبارزه باظلم، امر به معروف و نهی از منکر و توحید محوری است، نهادهای فرهنگی باید در رواج فرهنگ غدیر و ولایت فعالیتی دو چندان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: امسال شاهد برنامه های پر شکوهی در عید غدیر خم در استان همدان بودیم و استان همدان توانست به خوبی در عید غدیر خم از مردم استان و مهمانان استان میزبانی کند.

حجت الاسلام حسنی حلم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه نسبت به ترویج فرهنگ نماز تاکید های فراوانی داشته به همین سبب بیش ترین تلاش ستاد اقامه نماز در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جماعت در بوستان ها و پارک ها گفت: یکی از فعالیت های شاخص استان همدان برگزاری نماز جماعت در پارک ها مکان های تفریحی در استان است که با همکاری موسسه تبلیغی سراج همدان در 23 نقطه از پارک ها و بوستان های شهر همدان نماز جماعت برگزار می شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری جشنواره نماز و فضای مجازی خبر داد و افزود: یکی از ابتکارهی ستاد اقامه نماز برگزاری جشنواره نماز و فضای مجازی درون استانی است که متقاضیان می توانند در رشته هایی همچون فیلم کوتاه، عکاسی، کلیپ، گرافیک، تولیدات شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی شرکت کنند.

وی در پایان از برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در همدان خبر داد و گفت: امسال عزاداران حسینی نماز جماعت ظهر عاشورا را در پیاده راه بوعلی اقامه خواهند کرد و هیاتی که نمی توانند در این مراسم شرکت کنند در مساجد و محلات خود نماز ظهر عاشورا را برگزار خواهند کرد./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات