۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۲۴۶۳۷

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه برگزار شد

افتتاحیه سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه(ع) با حضور اساتید و طلاب برگزار شد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه سال تحصیلی 96 – 97 مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه(ع) امروز در همین حوزه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد مهدی تسخیری رییس بین المللی گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌ها، حجت الاسلام جازاری معمویی موسس این حوزه، خیرین و هیات امنا، مدیران، اساتید و طلاب حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام جازاری معمویی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: فلسفه رسالت و نقش انبیاء رساندن بشر به خردورزی و عقل‌گرایی است.

وی افزود: فضا و شرایط جوامع بشری در عصر کنونی به نحوی ترسیم شده که جریان‌های ضد دین رو به افزایش و در دل این جریان‌ها جریان‌هایی نیز بر علیه تشیع «اسلام راستین» با شبهه افکنی و ایجاد تردید در حال شکل گرفتن است و طلاب باید با این امور به جد مقابله کنند.

در ادامه حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه طلاب باید به خودسازی و تهذیب نفس اهتمام ویژه داشته باشند، ابراز کرد: شب زنده‌داری و عبادت شبانه همراه با خضوع و خشوع از خصوصیات بندگان مخلص الهی بوده و موفقیت طلاب در گرو بندگی خداوند متعال است.

رییس بین المللی گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌ها با بیان اینکه در جامعه کنونی هر 50 نفر نیاز به یک روحانی دارند، اظهار داشت: یک طلبه خودساخته و مهذب به عنوان سرباز امام زمان(عج) می‌تواند جامعه را بر اساس اهداف انبیاء الهی با تبلیغ خداپرستی و دوری از طاغوت متحول کند، ما امروز نیازمند چنین طلابی هستیم./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات