۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۲۶۰۱۱
معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان:

اخلاص و وفاداری به آرمان های انقلاب مهم ترین ویژگی ایثارگران است

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان اخلاص و وفاداری به آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب را مهم ترین شاخصه و ویژگی شهدا، ایثارگران و بسیجیان دانست و گفت: ایثارگری خود یک راه و یک مکتب است.
حجت الاسلام نوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی اکبر نوایی، معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان شب گذشته در جمع ایثارگران روحانی این حوزه در اردوگاه مازندران مشهد گفت: ابهت، شکوه، عظمت، الگووارگی، مانایی و ماندگاری که امروز نصیب سرزمین ما شده، مرهون روحیه انقلابی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وی ادامه داد: افرادی که با الگوهای آکادمیک غرب مأنوسند و به این فضا به صورت ذهنی و عاطفی عادت کرده اند، با درک مفاهیم قدسی همچون ایثارگری، بسیجی و شهید فاصله فکری عمیقی دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان با بیان این که اگر امروز نسل سینه پاکی به نام ایثارگر، بسیجی و شهید داریم بدین سبب است که آنان مشق های زیادی برای صاف نمودن دل ها از زنگار ها و صیقل دادن اراده ها بر خود واجب کرده اند، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با از جان گذشتگی های خود قدسیت ها و معنویت ها را جانی دوباره بخشیدند.

حجت الاسلام نوایی با بیان این که تبیین حقایق انقلاب و دفاع مقدس دائره المعارف چندین جلدی را طلب می کند، شهدا، ایثارگران و بسیجیان را اصلی ترین مدافعان اندیشه ولایت معرفی و خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت های ایثارگران و بسیجیان، نظامی اسلامی را ایجاد کرده ایم و ترسی از خودمان در دل دشمنان اسلام  نداریم.

وی با بیان این که رسالت امروز ما حفظ نظام اسلامی در قله اقتدار، روحیه ایثارگری، شهادت و ولایتمداری است، گفت: استقلال خواهی، عزت، غیرت و ترس نشناس بودن از ضرورت های انکارناپذیر در تحقق اقتدار ملی است.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان اخلاص و وفاداری به آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب را مهم ترین شاخصه و ویژگی شهدا، ایثارگران و بسیجیان دانست و گفت: ایثارگری خود یک راه و یک مکتب است که در علم، تحقیق، خردورزی، مدیریت، هنر، اقتصاد، عرصه های نظامی، تبلیغات و دیپلماسی می درخشد و حقیقت ها را دنبال می کند./864/پ202/ب1

ارسال نظرات