۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۲۶۲۰۹
مدیر حوزه علمیه کرمان:

طلاب خواهر نقش مهمی در آشنا کردن مردم با دین اسلام دارند

مدیر حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که علم به انسان تواضع و فروتنی یاد می دهد، گفت: طلاب خواهر در جامعه اثرگذاری زیادی برای آشنا کردن مردم با دین اسلام دارند.
حجت الاسلام حسین الله وردی مدیریت حوزه های علمیه استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان صبح امروز در مهدیه مسجد جامعه در دیدار طلاب خواهر استان، گفت: علم برای انسان ها همانند نوری بوده که همه جا به دنبال آن ها می رود.

وی افزود: علم انسان را در مقابل همه بلاها حفظ می کند و افراد را از جهل های دنیا و شبهات دشمنان محفوظ نگه می دارد؛ تنها تفاوت علم با ثروت در فانی شدن آن ها بوده که ثروت انسان ها روزی از بین می رود اما علم هیچ وقت از نزد انسان فرار نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با بیان این که علم برای انسان ها تواضع و فروتنی می آورد، بیان داشت: ثروت زیاد برای انسان ها تکبر و غرور را به دنبال دارد و کسی که در دنیا غرور داشته باشد، آخرت خود را از بین برده است.

وی ابراز داشت: علم دین بوده که پیامبر در روز مباهله مامور می شود از طریق استدلال از دین خدا دفاع کند و همه مردم بدانند که علم واقعی در نزد اهل بیت بوده و طلاب در حوزه های علمیه درس اهل بیت را می خوانند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان با اشاره به این که علم به انسان تواضع و فروتنی یاد می دهد، خاطرنشان کرد: طلاب خواهر در جامعه اثرگذاری زیادی برای آشنا کردن مردم با دین اسلام دارند.

وی در پایان با اشاره به آمار طلاب خواهر و کارکردهای آن ها در استان کرمان، از همه طلاب، مدیران و اساتید حوزه علمیه کرمان تشکر و قدردانی کرد./9707/پ202/ب1

ارسال نظرات