۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۲۸۴۵۶
به ریاست لاریجانی؛

جلسات علنی و غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسات مجلس شورای اسلامی در دو برنامه علنی و غیرعلنی به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
صحن مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه پنجم مهرماه با حضور علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی برگزار شد.

گفتنی است، در این جلسه  دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره مسائل اقلیم کردستان عراق و تحولات منطقه، مسائلی را طرح کرد و به سوال‌های نمایندگان پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، پس از استماع سخنان دبیر شواری امنیت ملی، نشست علنی پارلمان با دستور کار زیر آغاز شد:

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

تقاضای استرداد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه وابسته به بانک توسعه اسلامی.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص بهداشت و قرنطینه دامی.

حضور نمایندگان مجلس در مراسم تشییع شهید حججی

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پارلمان کار خود را دو ساعت زودتر پایان داد تا وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی بتوانند در مراسم تشییع شهید مدافع حرم(حججی) شرکت کنند./۸۵۶/
۲۰۲/ح

ارسال نظرات