۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۲۸۶۷۴
امام جمعه کارون:

شهید سجاد باوی از رویش های انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان کارون با بیان اینکه شهید سجاد باوی از رویش های انقلاب اسلامی است، گفت: این شهید در فعالیت های فرهنگی پیشگام بود؛ گاهی در بازدید از مکان های فرهنگی و یا تکیه های عزاداری با اشتیاق وارد عمل می شد.
تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سجاد باوی تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سجاد باوی تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سجاد باوی تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سجاد باوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی خوزستان، چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سجادباوی با بیان اینکه شهیدان نوری در مسیر جهالت در همه ادوار هستند، ابراز داشت: شهید همان چراغ هدایت انسان که با نور خود مسیر را در برهه ای از زمان مشخص می کند و مردم را در مسیر الهی و حق رهنمود می سازد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به فداکاری های مجاهدان در راه اعتلای اسلام خاطرنشان ساخت: تاریخ پر از فداکاری های جاودانه ای است که مجاهدان اسلام در راه سربلندی اسلام انجام دادند و سجاد باوی نمونه شاخص برای این مجاهدت ها است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه روح شهدای مدافع حرم در کالبد جامعه دمیده و امروز ما امنیت و آسایش خود را مدیون و مرهون این عزیزان هستیم، افزود: شهید سجاد باوی در این دنیا که زیبایی ها چشم هر انسانی را پر می کند با انتخاب خود نشان داد زیبایی ها به گونه ای در اعماق جان ها نهفته شده که انسان به ارزشمندترین اموال دنیا پشت پا می زند و در صحنه نبرد با کفر و جهالت روبرو و تا پای جان فداکاری می کند.

در ادامه حجت الاسلام قاسم خضیراوی امام جمعه کارون با برشمردن ویژگی های شهید سجاد باوی عنوان کرد: شهید سجاد باوی با ویژگی های بارز خود سبب احیای روحیه انقلابی گری و ارزشمند کردن آرمان های انقلاب در شهرستان شد.

امام جمعه شهرستان کارون با بیان اینکه شهید سجاد باوی از رویش های انقلاب اسلامی است، گفت: این شهید در فعالیت های فرهنگی پیشگام بود؛ گاهی در بازدید از مکان های فرهنگی و یا تکیه های عزاداری با اشتیاق وارد عمل می شد.

وی اظهار داشت: از ویژگی شهید باوی می توان به اخلاص شان اشاره کرد که در این باره اخلاص و عمل در این شهید بزرگوار مشهود و مبرهن بود.

لازم به ذکر است، این دیدار به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، امام جمعه شهرستان کارون و مسؤولان اداره کل کتابخانه ها و شهرستان کارون برگزار شد که از خانواده شهید مدافع حرم، سجاد باوی تجلیل به عمل آمد./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات