۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۲۸۹۵۴
امام جمعه کرج:

ایران اسلامی با قدرت در مقابل دنیای استکبار ایستادگی می کند

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با قدرت در مقابل دنیای استکبار ایستادگی می کند، گفت: ملت ما در مسیر حفظ ارزش های دین، اسلام و انقلاب سر می دهد، اما عزت خود را به هیچ قیمتی نمی فروشد.
امام جمعه کرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با قدرت در مقابل دنیای استکباری ایستادگی می کند، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر مقدس حفظ ارزش های دین، اسلام و انقلابی سر خود را می دهند، اما عزت خود را به هیچ قیمتی نمی فروشند.

استقبال بی نظیر مردم ایران اسلامی از پیکر شهید والامقام شهید حججی

امام جمعه کرج با اشاره به مراسم و استقبال بی نظیر مردم ایران اسلامی از پیکر شهید والامقام شهید حججی، گفت: اگر در هر نقطه دیگر ایران اسلامی پیکر مطهر شهید حججی را انتقال می دادند همین جمعیت و استقبال بی نظیر مشاهده می شد و این مهم به معنای این می باشد که اسلام و انقلاب زنده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی شهید حججی و شهیدان والامقام مدافع حرم دوران جنگ و طاقوت را ندیده بودند اما با همان روحیه و بلکه روحیه ای بالاتر حاضر هستند جان خود را در مسیر دفاع از انقلاب بپردازند و خون خود را تقدیم انقلاب و کشور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: حضور و حماسه مردم در استقبال شهید حججی یک پیام روشن و یک پیام گویا برای دشمنان ایران اسلامی به ویژه برای آمریکا و رژیم غاصب کودک کش و پیروان آن ها به همراه دارد.

پیکره ماندگاری هر عملی را نیت تشکیل می دهد

امام جمعه کرج با اشاره به اخلاص شهید حججی، بیان داشت: شهید حججی عزیز به خاطر اخلاصی که داشت ماندگار شد و پیکره ماندگاری هر عملی را نیت تشکیل می دهد و زمانی که عملی با نیت الهی شروع شود و فقط برای خدا انجام شود آن عمل می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیان کوتاهی در رابطه با شهید حججی می فرمایند: اخلاص، نیت پاک و به موقع حرکت کردن این جوان و نیاز اممعه به اینگونه شهادت موجب شده است که خداوند متعال نام شهید شما را بلند کرده است.

وی دوران دفاع مقدس تمام نیروهای بسیج، نظامی و مردمی ما اینگونه عمل کردند و آن کسانی که وارد میدان جنگ با دشمن شدند در صحنه های جنگ، شخصیت های بصیری بودند که به موقع به وظایف خطیر خودشان عمل کردند.

هشتم محرم روز شهید حضرت علی اکبر

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه روز هشتم محرم به روز اولین شهید حضرت علی اکبر(علیه السلام) است، گفت: تعداد کسانی که به حضرت علی اکبر(علیه السلام) حمله کرده بودند بی شمار بوده است و زمانی که امام حسین(علیه السلام) فزرندش را به میدان جنگ میفرستد، چند قدم دنبال این جوان حرکت می کند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه خون امام حسین(علیه السلام) سبب ماندگاری دین تا قیامت است، بیان داشت: امام حسین(علیه السلام) و یاران با وفایشان با ایثار خون و جان خود خالصانه وارد میدان شدند و به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی با بیان اینکه زیارت امام حسین(علیه السلام) خارج از عجل است، اظهار کرد: امام صادق (علیه السلام) فرمودند: ایام زیارت امام حسین (علیه السلام) جزء عمر زائر شمرده نشده و از عجلشان محسوب نمی گردد.

برنامه ریزی های فرهنگی مناسب برای جوانان

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه تاکید کرد: امروز در برنامه ریزی های فرهنگی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از خانواده های شهیدان و خاطرات مفیدشان بیش از پیش بهره مند شویم.

امام جمعه کرج افزود: اکنون با توجه به تهاجمات فرهنگی برای نسل جوان باید برنامه ها و گفت و گوهایی با خانواده شهدا، جانبازان و آزاده ها پیش بینی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با نقشه های شوم خود در تلاش هستند که جوانان را از فرهنگ شهید و شهادت دور کنند، بیان داشت: امروز شاهدیم نام شهدا از کتاب های درسی در حال حذف شدن است.

نیروی انتظامی 13 هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی در ادامه با اشاره به 13مهر ماه روز نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی تا به امروز 13هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است و 8 هزار شهید مربوط به دوران 8سال دفاع مقدس و 5هزار شهید در مسیر تامین امنیت داخلی و مرز های کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به جانبازان نیروی انتظلمی ایران اسلامی، گفت: 22هزار جانباز  و 2100آزاده نشان دهنده حضور فعالانه نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون خدمت، جهاد و دفاع بوده است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه نیروی انتظامی باید موضع اقتدار از موضع رحمت باشد نیروی انتظامی باید از طرفی تبهکاران را به وحشت بی اندازد و از طرفی دیگر برای عموم مردم سبب آیودگی خیال، امنیت و آرامش شود.

آغاز به کار دور جدید شهرداری کرج

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی با اشاره به آغاز به کار دور جدید شهرداری کرج، گفت: امیدواریم شهردار کرج در دوران مسؤولیتی خود سبب برکات باشند و با چشم انداز مدون کارها را دنبال کنند و شورای شهر بر امرات شهرداری نظارت دقیق داشته باشند و امیدواریم مسیر پیش رو به نفع مردم و شهر کرج باشد.

شایان ذکر است، نکاتی در رابطه با کردستان عراق از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه کرج به آن ها پرداخته شد.

به گزارش رسا، نماز سیاسی عبادی جمعه در 900 شهر کشور برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات