۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۵۲۹۰۰۷
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

بصیرت، تنها راه نجات از دسیسه های دشمن است

استاد اخلاق حوزه با تأکید بر این که دشمن در فضای مجازی به شیوه های مختلف در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: تنها راه نجات این است که بصیرت پیدا کنیم.
حجت الاسلام آقاتهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) که در حسینیه هیأت فاطمیون قم برگزار شد، با اشاره به رفتار امام حسین(ع) در مکه گفت: با مطالعه رفتارهای ایشان در مکه در می یابیم که در هنگام به خطر افتادن اسلام باید گفتمان سازی کرد و جلسات گفتمانی را افزایش داد.

استاد اخلاق حوزه با بیان این که 12 هزار دعوتنامه از کوفه برای امام حسین(ع) ارسال شد، اظهار داشت: در این میان اشخاصی همچون شبث بن ربعی دیده می شوند که علی رغم ارسال دعوتنامه به امام حسین(ع) در کربلا در مقابل ایشان ایستادند؛ این برای ما درس عبرت است که هر چه زودتر بدانیم به لحاظ دین در چه مرتبه ای هستیم.

وی ادامه داد: جنگ امام حسین(ع) با یزیدیان، جنگ حق علیه باطل است؛ از صدر اسلام میان این دو جبهه درگیری وجود داشته است؛ ما در انقلاب نشان دادیم که راه درست و حق را در پیش گرفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با اشاره به این که ابن زیاد نقاط ضعف کوفیان را به خوبی رصد کرد تا توانست رأی آنها را عوض کند، ابراز داشت: ما باید نقاط  ضعف خود را به خوبی بررسی کنیم و برای برطرف ساختن آنها راه چاره ای بیندیشیم، چون شیطان با استفاده از نقاط ضعف، پشت انسان ها را به زمین می کوبد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز آمریکا هم به همین منوال نقاط ضف کشور را رصد کرده و از همانجا فشار می آورد تا مردم را از راه انقلاب اسلامی منحرف کند؛ در مقابل آمریکا نباید اظهار ضعف کرد، بلکه باید همانند امام خمینی(ره) بگوییم که اگر از تحریم ها می ترسانند، این ملت، ملت روزه و ماه رمضان است.

وی با تأکید بر این که دشمن در فضای مجازی به اشکال مختلف در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تنها راه نجات این است که بصیرت پیدا کنیم و نقاط ضعف خود را پس از بررسی به نقاط قوت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در پایان بیان کرد: مؤمن باید بداند که اگر با دشمن همراه شد، به یقین آن دشمن اجازه نخواهد داد عقل او فعال شود، چراکه اگر عقل انسان ها فعال شود دیگر منافع دشمن تأمین نخواهد شد./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات