۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۲۹۳۱۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

غم و ماتم عاشورا همه رسانه های جهان را فرا گرفت

جبهه‌ای برای رساندن پیام عاشورا، محرم است رفیقان، نفسی تازه کنیم، چرا ترامپ از دست مردم ایران عصبانی است؟، ابرشهید دهه هفتادی، نتایج یک توصیه راهبردی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جبهه‌ای برای رساندن پیام عاشورا، محرم است رفیقان، نفسی تازه کنیم، چرا ترامپ از دست مردم ایران عصبانی است؟، ابرشهید دهه هفتادی، نتایج یک توصیه راهبردی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به عزاداری عاشقان امام حسین(ع) در سرتاسر کشور اشاره کردند.

با توجه به تاسوعا و عاشورای حسینی سراسر کشور ایران و شیعیان جهان غرق در ماتم و اندوه بودند و عاشقان اهل بیت(ع) محبت خود را به ارباب شان امام حسین(ع) با عزاداریشان به خوبی اثبات کردند و رسانه های جهان هم در دنیای امروز چاره ای جز پوشش این دسته های عظیم عزاداری ها را نداشتند.

در ادامه روزنامه کیهان به مسأله انقلابی گری پرداخت و نوشت آتش به اختیار به معنی این است که پایت را از روی ترمز برداشت و در برابر همه تهدیدها و نفوذها سازش نکرد و به این معنی است که باید در برابر همه قدرت های جهان که قصد تجاوز به فرهنگ و سیاست کشور را دارند ایستادگی کرد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله استقلال کردستان اشاره شده که در ذیل با هم می خوانیم.

جبهه‌ای برای رساندن پیام عاشورا

روزنامه جام جم در یادداشتی نوشت: چرا برخلاف دیدگاه‌ صاحبنظران علم ارتباطات جریان‌های ارتباطی دنیای مدرن در برابر رسانه سنتی شیعیان جز تعامل با آن راهی دیگر در پیش‌رو ندارند؟

ادامه مطلب...

محرم است رفیقان، نفسی تازه کنیم

روزنامه کیهان نوشت: هرکس به امان‌نامه دشمن دلخوش گشت، رسوای عالم گشت و جز ذلت و خفت و خسران تاریخی چیزی به کف نگرفت که صراط حق صراط حسین است والسلام.

ادامه مطلب...

چرا ترامپ از دست مردم ایران عصبانی است؟

روزنامه جوان نوشت: طی ماه‌های اخیر تمامی ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای ایران را به بهانه پذیرش برجام هدف قرار دادند، اما این روح مورد انتظار آمریکایی‌ها مغلوب روحیه ایثار و شهادت‌طلبی نسل پساجنگ شد.

ادامه مطلب...

ابرشهید دهه هفتادی

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: شهید محسن حججی جوان هفتاد و یکی، بی‌دست و بی‌سر، «یک تنه»، به یک جنبش عظیم فرهنگی بدل شد، که حیثیت «آمد نیوز» و زنجیره‌ای‌ها را شست و برد.

ادامه مطلب...

نتایج یک توصیه راهبردی

فارس طی یادداشتی نوشت: رهبری با تعیین ماموریت خطیر برای مجلس خبرگان-که می‌توان آن را به نوعی مشارکت دادن خبرگان در یکی از مهم‌ترین وظایف رهبری دانست- سطح این مجلس را از یک مجلس مقطعی که فقط در یک بزنگاهی نقش‌آفرین می‌شود، به مجلسی مستمراً فعال و اثربخش ارتقا دادند.

ادامه مطلب...

کردستان عراق آبستن حوادث خطرناکی است

روزنامه جام جم نوشت: بارزانی با این تصور که کردهای دیگر کشورهای منطقه نیز با الهام از اقدام کردستان عراق، به او خواهند پیوست،‌ رویای رهبری کردستان بزرگ و در واقع کردهای جهان را در سر می‌پروراند.

ادامه مطلب...

آتش به اختیار یعنی پایت را از روی ترمز بردار

روزنامه کیهان نوشت: آتش به اختیار یعنی برادر! خواهر! انقلابی باش، پایت را از روی ترمز بردار و آموزه‌های انقلاب و نظام را با جدیت مطالبه کن و به حریف تحریف‌گر اجازه میدان‌داری نده و در مقابل تهدید و ناسزا میدان را خالی نکن!

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است بنابر اکثر کارشناسان استقلال کردستان و پیوستن کردهای کشورهای دیگر به مرکزیت کردستان عراق به  رهبری بارزانی امری امکان ناپذیر است و استقلال کامل کردستان ممکن نیست./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات