۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۲۹۵۶۱
مسؤول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

فعالیت های قرآنی سبب تعالی فرهنگ دینی در جامعه اسلامی می شود

مسؤول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی سبب تعالی فرهنگ دینی در جامعه اسلامی می شود، گفت: امروز مردم و مسؤولان باید با همت و تلاش در مسیر فرهنگ سازی، تبیین و ترویج فعالیت های قرآنی در کشور گام بردارند.
مسؤول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمد رضا شفیعی، مسؤول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز در نشست با نمایندگان شهرستانی دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک، بیان کرد: تشکیل اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی حوزه فرهنگی قرآن و عترت گام بلندی در توسعه فعالیت های قرآنی استان است.

تبیین و ترویج فعالیت های قرآنی در کشور

مسؤول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی سبب تعالی فرهنگ دینی در جامعه اسلامی می شود، گفت: امروز مردم و مسؤولان باید با همت و تلاش در مسیر فرهنگ سازی، تبیین و ترویج فعالیت های قرآنی در کشور گام بردارند.

حجت الاسلام شفیعی به برگزاری مجمع عمومی مشترک اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی حوزه فرهنگی قرآن و عترت اشاره کرد و از برگزاری این مجمع در اواخر هفته آینده خبر داد.

تشکیل مجمع اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی حوزه فرهنگی قرآن و عترت

مسؤول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: مجمع عمومی مشترک اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی حوزه فرهنگی قرآن و عترت پنجشنبه بیستم مهرماه با حضور فعالین این حوزه برگزار خواهد شد تا در نهایت این اتحادیه پس از برگزاری مراسم رای گیری و مشخص شدن اعضا فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند

حجت الاسلام شفیعی اضافه کرد: مجمع عمومی مشترک اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی حوزه فرهنگی قرآن و عترت ساعت 9 صبح روز بیستم مهرماه سال جاری در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسؤول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی برخی از موسسات و تشکل های مردمی حوزه فرهنگی قرآن و عترت زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان فعالیت دارند و از این اداره کل مجوز دریافت کرده اند و برخی از موسسات و تشکل های مردمی دیگر زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت می پردازند

حجت الاسلام شفیعی اضافه کرد: با برگزاری این مجمع قصد داریم موسسات و تشکل های مردمی این دو اداره کل را در قالب یک اتحادیه مشترک سازماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه مسؤولان 70 موسسه و تشکل مردمی در این مجمع شرکت می کنند، گفت: در این مجمع پس از رای گیری اعضای هیات مدیره و بازرسی اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی حوزه فرهنگی قرآن و عترت مشخص خواهند شد و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کنند.

مسؤول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان گفت: این اتحادیه به عنوان نماینده موسسات و تشکل های مردمی مطالبات آنها را پیگیری می کند تا بتواند با کیفیت مطلوبتری در این حوزه حرکت و فعالیت خود را پیش برد./842/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات