۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۳۰۶۸۹
مدیر حج و زیارت خوزستان:

صدور ویزای اربعین حسینی در شهرهای آبادان و خرمشهر آغاز شد

مدیر حج و زیارت خوزستان از صدور ویزای اربعین حسینی در شهرهای آبادان و خرمشهر در استان خوزستان خبر داد و گفت: زائران ویزای خود را از مراکز معتبر دریافت کنند.
ناصر حویزاوی، مدیر حج و زیارت خوزستان

ناصر حویزاوی، مدیر حج و زیارت خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: زائران فرایند عظیم اربعین حسینی و اباعبدالله الحسین(ع) می توانند در 34 دفتر تعیین شده برای صدور ویزا در شهرهای آبادان و خرمشهر برای دریافت برگ خروج از کشور اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه با اشاره به راه اندازی دفتر کنسولگری عراق در خرمشهر، بیان داشت: با توجه به راه اندازی دفتر کنسولگری کشور عراق در شهرستان خرمشهر، صدور روادید در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.  

این مقام مسؤول تصریح کرد: به منظور ایمن سازی سفر زائران عتبات عالیات در اربعین ۹۶ کاربران این دفاتر برای استفاده از سامانه های سماح و حج و زیارت آموزش دیده‌اند و کد امنیتی دریافت کرده اند.

حویزاوی خطاب به زائران اربعین حسینی تاکید کرد: در هیچ یک از دفاتر تهیه ویزا، وجه نقد از زائران اربعین حسینی دریافت نخواهد شد.

وی در ادامه درباره سامانه سماح گفت: تهیه ویزای اربعین حسینی از طریق این سامانه در جهت تامین آرامش و نیز امنیت خود زائران این فرایند عظیم برنامه ریزی شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره به تهیه ویزا از مراکز معتبر، بیان داشت: تهیه ویزا از مراکز غیر معتبر نه تنها در نقطه صفر مرزی برای عبور زائران ایجاد مشکل و دردسر می کند، بلکه در صورت ایجاد حوادث احتمالی امکان ارائه هیچ گونه خدمات به زائران را ندارند.

حویزاوی در پایان گفت: تهیه ویزا از طریق مراکز معتبر، پیش بینی هرگونه خدمات رسانی از جمله پرداخت هزینه های بیمه در حوادث احتمالی را آسان خواهد کرد./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات