۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۳۰۷۵۴
رییس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش:

شناخت حق از باطل نیازمند بصیرت است

رییس عقیدتی سیاسی گروه ۴۳۳ مهندسی منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: اگر با بصیرت دینی و عاشورایی پشتیبان ولایت فقیه باشیم، همواره در عرصه جنگ سخت و نرم پیروز میدان خواهیم بود.
نیروهای مسلح بصیرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی صحرانورد، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 433 مهندسی منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز در جمع بسجیان شهرستان مراغه با تأکید بر این‌که بصیرت در سایه شناخت از مبانی دینی و احکام الهی حاصل می شود، اظهار داشت: بصیرت در سایه ولایت‌مداری محقق خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که شناخت حق از باطل در کوران فتنه نیازمند بصیرت است، خاطرنشان کرد: اگر بصبرت نداشته باشیم، در صف یزیدیان زمان خواهیم بود، همچنانکه در سال 61 هجری امت رسول الله(ص) به دلیل عدم بصیرت به بیراهه رفتند و تصمیم به قتل نواده رسول گرامی اسلام گرفتند.
حجت الاسلام صحرانورد با تأکید بر این‌که وجود بصیرت و ولایتمداری لازمه رفع مشکلات پیش روی جامعه به ویژه در برابر هجمه های فرهنگی غرب است، تصریح کرد: اگر با بصیرت دینی و عاشورایی؛ پشتیبان ولایت فقیه باشیم، همواره در عرصه جنگ سخت و نرم پیروز میدان خواهیم بود. 
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 433 مهندسی منطقه شمالغرب نزاجا با اشاره به این‌که دشمنان با پروژه نفوذ و جنگ اعتقادی به دنبال تخریب باورهای دینی مردم مسلمان منطقه هستند، گفت: امروز که در معرض تهدید دشمن در قالب جنگ نرم هستیم، تنها با پیروی از ولایت فقیه می توانیم از بحران خارج شویم.
وی با تأکید بر این‌که کارکنان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به عنوان نیروهای مکتبی و متعهد در کنار مردم با هماهنگی کامل و متحد پشتیبان ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: بصیرت مداری و ایستادگی در برابر ظالمان مهم ترین شاخصه نیروهای مسلح نظام اسلامی ایران است.
حجت الاسلام صحرانورد وجود روحیه جهادی در نیروهای مسلح را زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی دانست و گفت: با توجه به اینکه ایران اسلامی در شرایط بسیار حساسی در دنیا و منطقه قرار دارد، نیروهای مسلح باید راه شهدا را با بصیرت و ولایتمداری ادامه دهند.
وی امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون مجاهدت، ایثار و فداکاری نیروهای مسلح و ثمره خون پاک شهدا دانست و افزود: نیروهای مسلح در کنار یکدیگر برای اعتلای و اقتدار نظام آماده مجاهدت هستند و دشمنان نیز امروز به حقیقت رسیده‌اند که بدون توجه به نقش منطقه‌ای ایران مسائل بین‌المللی قابل حل نیست./935/پ
۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات