۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۳۱۰۲۲
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی:

آستان قدس رضوی سبب ائتلاف قلوب می‌شود

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه این آستان مقدس در قلوب ائتلاف ایجاد می‌کند، گفت: عشق به ائمه اطهار (ع) به‌گونه‌ای است که شیعه و سنی نمی‌شناسد.
حجت الاسلام رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، عصر چهارشنبه در همایش خادم یاران رضوی در بجنورد، اظهار کرد: خدمت در آستان قدس همانند خدمت به امام هشتم است.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی سبب ائتلاف قلب‌های مسلمانان می‌شود، خاطرنشان کرد: عشق به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) بدون مرز بوده و شیعه و سنی را دربر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با تأکید بر اینکه باید محوریت فعالیت و خدمات‌رسانی خادم یاران رضوی گره‌گشایی از مشکلات مردم و دستگیری از آنها باشد، تصریح کرد: یکی از روش‌های خدمت به امام هشتم تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام و آموزه‌های رضوی در بین اقشار مختلف مردم است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام رضا (ع) از همه ما می‌خواهد تا سبک و سیره ائمه اطهار را در زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده کنیم، اضافه کرد: خدمت و فعالیت در کنار خادم یاران رضوی توفیق ارزشمند و ذی‌قیمتی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم هجمه همه‌جانبه استکبار علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: در حالی که مستکبران و ظالمان بزرگ‌ترین جنایات را در حق بشریت مرتکب می‌شوند باز هم هر روز به ایران اسلامی تهمت تازه‌ای می‌زنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این در حالی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ حکمی برخلاف قانون اسلام و کشور اعمال نمی‌شود که همین موضوع سبب تقدس این نظام شده است./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات