۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۳۱۰۴۱
امام جمعه بندپی غربی:

راه سیدالشهدا راه عزت و افتخار است

امام جمعه بندپی غربی با تاکید بر این مطلب که راه سیدالشهدا(ع) راه عزت و افتخار است، گفت: پیروان راه حسینی مانند شهید حججی با پیروی از سبک زندگی حسینی و تبعیت از راه ایشان چهره ای عزتمند و جهانی پیدا کرده اند.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی شب گذشته در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج در شهرخشرودپی با اشاره به برخی شبهه افکنی ها علیه مجالس عزاداری حسینی، گفت: بسیاری از افرادی که در مقابل سیدالشهدا(ع) در صحرای کربلا قرار گرفتند، از غافلان بودند و زمانی از این غفلت بیرون آمدند که خاسر دنیا و آخرت شدند.

وی افزود: دشمنان اسلام با شهادت و جنایت بزرگ عاشورا و به اسارت بردن اهل بیت(ع) به خیال خودشان قصد خاموش کردن نور خدا را داشتند اما خداوند نور خود را در همه جا در طول تاریخ ساطع کرد.

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که نهضت حسینی در طول عمر خود روز به روز گستره بیشتری پیدا می کند، خاطرنشان کرد: بعد از جنایت عاشورا افراد زیادی با فشار و ارعاب و طرح شبهات مختلف در صدد جلوگیری از محافل عزای حسینی برآمدند اما امروز شاهد جهانی شدن نهضت حسینی و پیام سیدالشهدا(ع) هستیم.

وی ادامه داد: اراده خدا بر این است که راه سیدالشهدا(ع) راه عزت و افتخار قرار بگیرد و هر کس از این روش و سبک زندگی پیروی کند، عزت دنیا و آخرت نصیب او می شود.

حجت الاسلام حاجی زاده شهید حججی را نمونه برجسته و بارز پیروی از راه سیدالشهدا(ع) در عصر حاضر بیان کرد و گفت: داعش قصد داشت تا با تصویر سازی از نحوه اسارت و شهادت شهید حججی از آن به عنوان قدرت نمایی خود استفاده کند اما به اراده الهی، این شهید25 ساله چهره ای جهانی و عزتمند پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: کسانی که با مسیر اهل بیت(ع) و هدف آن ها فاصله بگیرند و در مقابل ولایت بایستند، به اراده ذلیل و بی آبرو می شوند.

امام جمعه بندپی غربی با اشاره به وضعیت سران فتنه، خاطرنشان کرد: کسانی که فتنه گران و اهانت کنندگان به ساحت سیدالشهدا(ع) را افراد خداجو عنوان می کردند، وضعیتی دارند که به واسطه خیانت و اهانت به راه و مکتب حسینی نصیب آن ها شده است.

وی با اظهار تاسف از برخی چهره های سیاسی برای تطهیر فتنه گران، تصریح کرد: کسانی که هر از چندگاه با برخی اظهار نظرها برای تطهیر چهره سران فتنه و عناصر فتنه88 اقدام می کنند، تنها به دنبال دست یابی به منافع و اغراض سیاسی و جناحی از این ماجرا هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به بدعهدی های مکرر آمریکا، گفت: تاریخ آمریکا و روش سیاستمداران این کشور حاکی از این است که آنها برای کسب منافع خود حاضر به انجام هر جنایتی هستند.

وی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری و ترسیم خطوط قرمز مذاکره از جانب ایشان برای دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای، اظهار داشت: اگر شروط مقام معظم رهبری و هشدارهای ایشان در خصوص بدعهدی آمریکا جدی گرفته می شد، امروز شاهد وضعیت کنونی عدم پایبندی آمریکا به تعهدات خود در برجام نبودیم.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر این که دست اندرکاران مذاکره هسته ای در دولت یازدهم به اشتباهات خود اعتراف کنند، خاطرنشان کرد: این که در تیم مذاکره کننده هسته ای فردی جاسوس حضور دارد و در مقابل عمل فراتر از تعهدات ایران در برجام، آمریکا هیچ یک از تعهدات را اجرا نمی کند، باید درس عبرتی تاریخی شود.

وی ادامه داد: نباید به جای پذیرش اشتباهات برخی از افراد به فکر تطهیر چهره خبیث و شیطانی آمریکا باشند./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات