۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۳۱۲۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

سیاست لبخند در برابر آمریکا جواب نمی‌دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امروز در تقابل با آمریکا و استکبار جهانی سیاست لبخند جواب نمی‌دهد، گفت: در حالی که آنها به‌صورت محکم به ما حمله می‌کنند ما نباید با ترحم و لبخند با آنها صحبت کنیم.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اقدامات مذبوحانه اخیر آمریکا، اظهار کرد: در حال حاضر کشور ما در برابر دو مشکل گرگ‌های بیرونی و موریانه‌های داخلی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ویژگی گرگ این است که هیچ‌گاه سیر نشده و زیاده‌خواه است، افزود: امروز گرگ‌های جهانی و دنیای استکبار تلاش می‌کنند از هر روزنه‌ای به ایران اسلامی ضربه بزنند و در این زمینه از هیچ فرصتی دریغ نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی به کشور و نظام ما حمله کرده و پس از آن هم هر روز به بهانه و طریقی برای کشور ایجاد مشکل می‌کنند؛ ازاین‌رو ما هم باید به‌صورت تهاجمی عمل کنیم نه اینکه همواره در حالت تدافعی قرار داشته باشیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: امروز دیگر نمی‌شود با آمریکا، اسراییل و استکبار جهانی با لبخند صحبت کرد؛ زیرا آنها به‌صورت محکم به ما حمله می‌کنند و عقلانی نیست که ما با زبان لبخند و ترحم با آنها صحبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون زمان تهاجم و حمله جانانه ما در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا است؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود در صحنه سیاست خارجی به‌صورت فعال‌تر عمل کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: مسؤولان کشور نباید از مردم عقب بمانند؛ بلکه ضروری است در برابر گرگ‌های درنده استکبار جهانی و ترامپ ابله هوشیار باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: بدون شک دشمنان نمی‌توانند درخت تنومند نظام اسلامی را از پای درآورند؛ زیرا ریشه این درخت محکم بوده و دشمنان و بدخواهان آرزوی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را به خود به گور خواهند برد./9314/پ201/ب2

ارسال نظرات