۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۳۱۹۹۵
استاد حوزه علمیه همدان:

اظهارات ترامپ بیانگر خلأ شخصیتی دولت مردان آمریکا بود

حجت الاسلام محمدی گفت: موضع صریح و کلی نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی در برابر کشورهای سلطه از جمله آمریکا بوده و هیچ گاه و در هر شرایطی از آن نخواهد گذشت.
۱۳۹۰۱۱۰۱۵۸۰۲

حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه قروه درجزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: اظهارات ترامپ بیانگر خلأ شخصیتی دولت مردان آمریکا بود.

وی ادامه داد: این دست صحبت ها نشانه ضعف و ناتوانی دولتمردان آمریکایی است که از مقاومت کشورهایی چون ایران اسلامی خشمگین و ناراحت هستند.

امام جمعه قروه درجزین گفت: موضع صریح و کلی نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی نسبت با کشورهای سلطه از جمله آمریکا بوده و هیچ گاه و در هر شرایطی از آن نخواهد گذشت.

وی اظهار داشت: تجربه ثابت کرده که هر جا ما از موضع خود عقب نشینی کردیم دشمن بیشتر عرصه را باز دیده و گستاخ تر شده و به تعبیر مقام معظم رهبری هرجا که در دهان آن ها زدیم آن ها عقب رانده شدند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: ادبیات دیپلماسی نظام های سلطه از جمله آمریکا ادبیات زور و فشار است که عقل حکم می کند که در مقابل این عملکرد آن ها پاسخ متقابل داد تا دیگر جرأت مقابله با ایران اسلامی را نداشته باشند.

وی افزود: به تعبیر قرآن کریم جامعه مسلمانان باید "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" باشند و هیچ گاه از ارزش های خود عقب نشینی نکرده و اقتدار خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: آمریکا با وجود شعار هایش هیچ ارزشی برای بشریت و حقوق کشور ها قایل نیست از این رو نمی شود  هیچ اعتمادی نسبت به آن ها داشت و فقط باید با آن ها با زبان تند و مقابل به مثل صحبت کرد تا مانع دخالت ها و دست اندازی های آن ها شد.

وی در پایان افزود: همه مسؤولان کشور باید با اتخاد تصمیمات هماهنگ که برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری است مشتی محکم بر دهان یاوه گویانی مثل ترامپ و سیاست های خصمانه آن ها بزنند./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات