۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۳۲۴۳۱
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

دشمن با تحریم نمی تواند به اهداف شوم خود برسد

منصوری گفت: دشمنان سعی می کنند با تحریم و یا بیان مطالبی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشور و وحدت موجود در جامعه اسلامی ضربه بزنند و آن ها باید متوجه باشند که با تبلیغ نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علی منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی امروز در در مراسم تودیع و معارفه استاندار که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد، در رابطه با تلاش دشمنان برای نفوذ در ایران اسلامی، گفت: دشمنان سعی می کنند با تحریم و یا بیان مطالبی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشور و وحدت موجود در جامعه اسلامی ضربه بزنند و آن ها باید متوجه باشند که با تبلیغ نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

اهمیت اتحاد میان ملت جامعه اسلامی

منصوری با بیان اینکه که امروز تحریم ها کشور را آزار می دهد، تشریح کرد: موج انفجاری که پس از اظهارات اخیر آمریکا به وجود آمد و حمایتی که از سوی مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سپاه پاسداران شد، مشت محکمی بر دهان آمریکا و رییس جمهور مستکبر آن ها کوبید و سبب بیش از پیش وحدت اسلامی شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به اهمیت اتحاد میان ملت جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران باید با اتحاد، زیر پرچم ولایت در برابر دشمن آشکار خود، آمریکا ایستادگی کنند.

منصوری درباره امکان سر زدن خطا از تمامی مسؤولان نظام مقدس اسلامی، بیان کرد: هیچکدام از مسؤولان جمهوری اسلامی ایران، معصوم نبوده و امکان سر زدن خطا از آن ها وجود دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که تلاش های انجام شده در کشور با بودجه محدود است، تاکید کرد: کشور همیشه در فراز و نشیب قرار دارد و باید با حفظ وحدت اسلامی، مانع از نفوذ دشمن در لایه های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

جامعه اسلامی باید به اصل اخلاق و اخلاق مداری توجه کند

منصوری به نمونه بودن استان مرکزی از نظر عملکرد سازمان بهزیستی و دستگاه قضا در کشور اشاره کرد و گفت: استان مرکزی در کشور از نظر عملکرد سازمان بهزیستی و دستگاه قضا نمونه است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به ساختن سایت هایی که علیه مسؤولان نظام مطالبی را منتشر کرده اند، اشاره و بیان کرد: اگر خطایی وجود دارد باید محترمانه به مراجع زیردست گفته شود، این که مخفیانه سایت هایی درست شود و بر علیه مسؤولان نظام مطالبی را منتشر کنند صحیح نبوده و مسببان باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشند.

منصوری با بیان اینکه جامعه اسلامی باید به اصل اخلاق و اخلاق مداری توجه کند، گفت: ملت ایران  با هر امضا شکایت خویش را از سایت هایی که مسؤولان را تهدید می کنند ابراز کرده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی که 30 سال در صنعت مشغول به فعالیت بوده است، بیان کرد: 90 درصد بودجه استان مرکزی در راه صنعت صرف می شود که  78 درصد آن مالیات مستقیم و 12 درصد حقوق کارگران در صنعت است.

بزرگ ترین پروژه ایران به استان مرکزی می آید

منصوری اضافه کرد: ارزش افزوده ما در صنعت حدود 2 هزار و 400 میلیارد است و باید در این راستا اقدامات مفید را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: بزرگ ترین پروِژه ایران به استان مرکزی می آید، بودجه  استان دو برابر خواهد شد و همگان منتفع می شوند، البته در این میان مافیایی نیز وجود دارند که باید با آن ها برخورد شود.

به گزارش رسا، سیدعلی آقازاده امروز به عنوان استاندار جدید استان مرکزی معرفی خواهد شد.

گفتنی است محمود زمانی قمی استاندار سابق استان مرکزی که از اردیبهشت 94 سکاندار استان مرکزی بود.

شایان ذکر است، استان مرکزی با یک میلیون و 413 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان و 33 شهر به چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است./842/پ202/ب1

ارسال نظرات