۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۳۲۷۸۵
آیت الله دری نجف آبادی:

آمریکایی ها آرزوی شکست ایران اسلامی را به گور خواهند برد

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح سند عزت ملت ایران اسلامی هستند، گفت: آمریکایی ها باید آرزوی شکست ایران اسلامی را به گور ببرند و دشمنان بدانند ملت ایران اسلامی با قدرت پشتیبان سپاه است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، در رابطه با موضع گیری ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشت: اظهارات سخیف ترامپ تاثیری بر اراده و عزت ملت بزرگ ایران اسلامی نخواهد گذاشت.

اظهارات جاهلانه ترامپ در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی اظهارات بی اساس و جاهلانه ترامپ در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از روی نادانی و جهالت دانست و ابراز داشت: اراده آهنین ملت انقلابی و قدرشناس ایران اسلامی پاسخ قاطعانه به رییس جمهور آمریکا خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح سند عزت ملت ایران اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: آمریکایی ها باید آرزوی شکست ایران اسلامی را به گور ببرند و دشمنان بدانند ملت ایران اسلامی با قدرت پشتیبان سپاه هستند.

امام جمعه اراک امروز اقتدار یگان های دفاعی کشور در منطقه زبانزد است، تصریح کرد: یگان های دفاعی کشور در هر زمان به خوبی توانسته اند در عرصه های گوناگو نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کنند.

سخنان سخیفانه ترامپ در رابطه با نام خلیج فارس

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به سخنان سخیفانه ترامپ در رابطه با نام خلیج فارس، اظهار داشت: خلیج فارس همیشه و تا ابد به این نام باقی خواهد ماند و دشمنان و بدخواهان هرگز با نقشه های شوم خود نمی توانند نام زیبای خلیج فارس را تغییر دهند.

امام جمعه اراک خلیج فارس را سرمایه و عزت و شرف ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: خلیج فارس چندین هزار سال است که خلیج فارس است و در این موضوع دشمن خود را به جهل و نادانی زده است و باید بداند ملت هوشیار ایران اسلامی هوشمندانه در مقابل توطئه گری های استعمارگران ایستادگی خواهد کرد.

بدعهدی های ترامپ در رابطه با برجام

آیت الله دری نجف‌آبادی در ادامه با اشاره با بدعهدی های ترامپ در رابطه با برجام، گفت: ترامپ با پیمان شکنی و عدم پایبندی به مفاد برجام به دنیا ثابت کرد، آمریکا قابل اعتماد نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشمن هرگز قابل اعتماد نیست، ابراز داشت: پیمان شکنی در برجام مایع ننگ آمریکایی ها است و امروز عهد شکنی آمریکایی ها به جهانیان ثابت و سبب شده که هیچ کشوری به دولت آمریکا اعتماد نکند.

توسعه و آبادانی استان مرکزی مستلزم تلاش مسؤولان

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به انتخاب استاندار جدید استان مرکزی، بیان کرد: امید است استاندار استان مرکزی با تعامل با نمایندگان مجلس و مسؤولان در مسیر توسعه و آبادانی این استان گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه شرکت در مراسم و راهپیمایی اربعین را کاری بزرگ و معنوی دانست و خاطر نشان کرد: امروز باید پاسدار فرهنگ حسینی باشیم و در مسیر تحقق فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی گام برداریم.

شایان ذکر است، فرا رسیدن روز استاندارد و وحدت اجتماعی از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه اراک به آن ها پرداخته شد.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./۸۴۲/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات