۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۳۳۰۰۲
آیت الله علما:

پیروزی ارتش سوریه در برابر تکفیری ها، پیروزی امت اسلام است

آیت الله علما با اشاره به شکست و حقارت داعش در برابر مسلمانان، گفت: پیروزی ارتش سوریه تنها مختص ملت سوریه نیست بلکه پیروزی امت اسلام است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با دکتر عبدالاسلام راجه رییس سابق مجلس سوریه و رییس دانشگاه فقه و اصول "ام درمان" دیدار کرد.

آیت الله علما در این دیدار با اشاره به پیروزی های ارتش سوریه در برابر نیروهای تکفیری داعش ابراز داشت: پیروزی ارتش سوریه تنها مختص ملت سوریه نیست بلکه پیروزی امت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حقارت و شکست داعش در منطقه سوریه تنها مختص به داعش نیست بلکه شکست آمریکا و دنیای استکبار است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر داعش و تکفیری ها سبب شکست و خنثی سازی توطئه های آنها شد.

وی در ادامه به صدور اسلام به تمام جهان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه اسلام در حال صدور به دنیا است و این خشم و عصبانیت دشمنان را به همراه دارد.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: یکپارچگی مسلمانان تنها استراتژی مقابله در برابر دشمنان است، دشمنان اسلام با تفرقه افکنی درصدد ایجاد اختلاف میان مسلمانان هستند./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات