۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۳۳۱۱۶
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:

گزینه پیشنهادی وزارت نیرو صلاحیت و کفایت تصدی این وزارت را ندارد

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی از دولت دوازدهم به دلیل معرفی گزینه این دولت برای تصدی وزارت نیرو به شدت انتقاد کرد.
سید شکرخدا موسوی

سید شکرخدا موسوی، نماینده پیشین مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به معرفی گزینه پیشنهادی وزارت نیرو از سوی دولت دوازدهم، اظهار داشت: آقای اردکانیان که برای تصدی وزارت نیرو از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده، از مسؤولانی بوده که در وزارت نیرو مشغول به کار بوده است.

رئیس پیشین فراکسیون نفت و گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی افزود: وی در بحث استراتژیک انتقال آب از کارون به فلات مرکزی یکی از طراحان اصلی این قضیه حیاتی و مهم بود.

موسوی در ادامه ابراز داشت: شناسنامه کاری آقای اردکانیان مبنی بر اینکه وی یکی از عاملان اصلی انتقال آب از کارون به فلات مرکزی است بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه نمایندگان خوزستان بایستی همه تلاش خود را برای رای نیاورن اردکانیان در مجلس شورای اسلامی بگذارند، تأکید کرد: نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی این موضوع معرفی اردکانیان برای تصدی وزارت نیرو را به خوبی و با دقت کامل بررسی کنند.

این استاد دانشگاه افزود: نمایندگان خوزستان با همفکری و یک وحدت رویه با مجموعه نمایندگان زاگرس نشین در مجلس شورای اسلامی که نزدیک به شصت نماینده هستند، دیپلماسی بسیار مطلوبی را در مجلس انجام دهند تا سوابق وزیر پیشنهادی نیرو به خوبی بررسی شود.

عضو پیشین کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استان های دیگر مرزی هم مانند سیستان و بلوچستان از آقای اردکانیان در دوران مسؤولیتش در وزارت نیرو، ضربه خورده اند و این یک زمینه بسیار خوبی برای رأی اعتماد یا عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی است./9453/۳۰۲/ح

ارسال نظرات