۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۳۳۱۴۴
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک:

یادواره های شهدای روحانی اندیمشک برگزار می شود

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک از برگزاری یادواره های شهدای روحانی شهرستان اندیمشک در طول سال تحصیلی جدید در این مدرسه خبر داد.
خادمی

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید برای شهدای روحانی اندیمشک در طول سال تحصیلی یادواره شهیدان والامقام در مدرسه برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک افزود: این یادواره ها که برای یازده شهید روحانی شهرستان اندیمشک در طول سال برگزار خواهد شد؛ برای نخستین بار است که بنا داریم این کار را انجام دهیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با تحقیق و تفحصی که انجام دادیم یازده شهید روحانی در اندیمشک به درجه رفیع شهادت نائل شده اند که یک شهید مدافع حرم است و ده شهید دیگر از شهدای دوران دفاع مقدس هستند.

حجت الاسلام خادمی در ادامه از نخستین یادواره شهید روحانی اندیمشک در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: بنا داریم امشب یکشنبه 30 مهرماه با حضور طلاب برای نخستین بار یادواره شهدای روحانی اندیمشک را برگزار کنیم که نخستین یادواره به شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: سخنران امشب یادواره شهید حجت الاسلام کیهانی، حجت الاسلام حسینی منش از روحانیان و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک خواهد بود؛ همچنین مداحی اهل بیت علیهم السلام نیز از دیگر بخش های برنامه امشب خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه اندیمشک در پایان اظهار داشت: قرار است از روزهای آینده به صورت ماهانه یک جلسه نشست بصیرت سیاسی با موضوع مسائل سیاسی روز برای طلاب تشکیل شود تا اطلاعات سیاسی طلاب در سطح بالایی قرار گیرد./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات