۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۳۳۱۸۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛

۱۳ آبان روز تبلیغ و ترویج فرهنگ استکبار ستیزی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۳ آبان روز تبلیغ و ترویج اندیشه و فرهنگ استکبار ستیزی و رسوایی آمریکای خیانتکار است.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم 13 آبان در خراسان شمالی، اظهار داشت: در روز 13 آبان فریادهای استکبار ستیزی مردم به ویژه دانش آموزان رویای باطل رییس جمهور آمریکا را بر هم می زند.

وی با بیان اینکه نباید دشمن را دست کم گرفت، افزود: رییس جمهوری آمریکا این بار هم همچون دوره های گذشته با برنامه ریزی  و اهداف خرابکارانه انتخاب شده است؛ چراکه یک هیأت عاقله در پشت دولت آمریکا قرار دارد که تمام توطئه ها و حرف هایی را که ما از زبان رییس جمهور دیوانه آن می شنویم، مدیریت می کند.

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: هدف آمریکا  تسلط بر ایران و کشورهای مسلمان و نفت خیز است و با دقت در روال انتخابات آنها می بینیم که رییس جمهورهایی که تاکنون در رژیم آمریکا انتخاب شده است بر اساس سیاست انتخاب شده و همه آنها یک هدف و حرف را با حیل و اشکال گوناگون مطرح می کنند.

وی ادامه داد:  الان هم هر وقت رییس جمهور دیوانه و بی ادب آمریکا مقاومت و ایستادگی ملت ایران را می بیند با انواع تهدیدها و تحریم های اقتصادی تلاش می کند تا  مقاومت و اقتدار ملت مقاوم ایران را تضعیف کرده و از این راه بر ایران و این ملت همیشه در صحنه تسلط پیدا کند.

حجت الاسلام سالاری  خاطرنشان کرد: ایرانی که در دوران تحریم می تواند موشکی با برد 3000 کیلومتر بسازد این اراده، قدرت و توان را دارد که با حمایت مردم در زمینه اقتصادی هم رشد و پیشرفت کرده و بدون اینکه در مقابل مستکبران کمر خم کند نیاز  اقتصادی جامعه را تأمین کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه 13 آبان روز تبلیغ و ترویج فرهنگ استکبار ستیزی است، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران در روز 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا پاسخ تمام عربده های آمریکا را داده و نشان می دهند که  فشارهای اقتصادی، تحریم ها  هیچ خللی در اراده حمایت آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران وارد نمی کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان ماه در 20 نقطه از خراسان شمالی برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم بزرگ راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری مرکز استان  در روز شنبه ساعت 9 صبح از میدان شهید به سمت میدان بازرگانی برگزار می‌شود.

 گفتنی است، در روز 13 آبان که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است سه واقعه مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان در سال 1357 در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 اتفاق افتاده است./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات