۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۳۳۴۶۲
نماینده ولی فقیه در ایلام:

پذیرایی از زائران ارج نهادن به مکتب عاشورا است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: عزاداری و نوکری برای امام حسین(ع) یک امتیاز است که به هرکسی نمی دهند و خادمان و برپا کنندگان مراسم و مجالس سید الشهدا باید قدر این امتیاز را بدانند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار اعضا و هیأت امنای مساجد اظهار داشت: برپایی عزاداری امام حسین(ع) یک توفیق الهی است.

وی افزود: قطعا تمامی حرکات و اعمال خادمان در دید امام معصوم است و همه آنها مشمول دعای آن حضرت خواهند بود.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: عزاداری و نوکری برای امام حسین(ع) یک امتیاز است که به هرکسی نمی دهند و خادمان و برپا کنندگان مراسم و مجالس سید الشهدا باید قدر این امتیاز را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: استان ایلام به واسطه نزدیکی به عتبات عالیات و داشتن مرز بین المللی مهران هر سال مورد توجه و قدمگاه زوار و عاشقان اهل بیت است.

وی با بیان اینکه مردم استان ایلام هرسال با آغوش باز از زوار اربعین پذیرایی می کنند، گفت: بحمدالله مردم ایلام کارنامه درخشانی در استقبال و خدمت رسانی به زائران ابی عبدالله(ع) دارند و این یک واقعیت است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: مردم استان ایلام در ایام اربعین یکپارچه همه به میدان می آیند و تمامی تلاش خود را برای پذیرایی از زوار اهل بیت به کار می گیرند.

امام جمعه ایلام ابراز داشت: چند روزی به حماسه بزرگ اربعین نمانده است و باید همه آمادگی داشته باشیم تا با آغوش باز به استقبال زائران رفته و قطعا خدمت رسانی به آنها شراکت در اجر و ثواب آنها در پیاده روی و زیارت اربعین خواهد بود.

وی اضافه کرد: با تدبیر بلند و حکیمانه مقام معظم رهبری و با هماهنگی که با مسؤولان عراقی انجام شد دقیقا در بدو ورود و قدرتنمایی گروهک تکفیری داعش که با حمایت کامل نظام سلطه بود، راهپیمایی اربعین با حضور گسترده میلیونها شیعه در سراسر جهان شکل گرفت که سبب شکستن کمر داعش و نظام سلطه شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان داشت: فتوای مرجع عالیقدر عراق حضرت آیت الله سیستانی در بسیج کردن مردم عراق علیه داعش سبب شد این گروهک زمین گیر شود و امروز شاهد نابودی کامل آنها هستیم.

وی در پایان گفت: ان شاء الله همه مردم در سراسر استان با همت و عشق و با نیت خالصانه وارد میدان پذیرایی و خدمت رسانی به زوار شوند و بار دیگر خالق حماسه دیگر باشند./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات