۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۳۳۵۵۸
امام جمعه بجنورد:

خدمات‌رسانی شایسته به مردم سبب تقویت نظام اسلامی می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: خدمات‌رسانی مناسب و شایسته به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه اهالی مناطق محروم و کمتر برخوردار سبب تقویت بیش از پیش نظام اسلامی می‌شود.
حجت الاسلام یعقوبی- دیدار با مسؤولان شرکت گاز حجت الاسلام یعقوبی- دیدار با مسؤولان شرکت گاز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شماری از مسؤولان استانی، اظهار کرد: باید تا حد امکان همه مردم به‌ویژه روستاییان از خدمات رفاهی ازجمله نعمت گاز و آب آشامیدنی سالم که یک نعمت خدادادی است بهره‌مند باشند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسؤولان در هر منصبی که هستند، باید به کارها و امور محوله، با نگاه فرهنگی و معنوی نگاه کنند و معیار درستی کارها را بر اساس تأثیرگذاری آن بر فرهنگ جامعه اندازه‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: به فرموده امام راحل (ره) بیان خدمات انجام‌شده برای مردم، ریا نیست و بر همین اساس باید مسؤولان نسبت به ارائه گزارش عملکرد و خدمات صورت گرفته اقدام کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: مردم در همه صحنه‌ها حضور جدی دارند و باید برای این مردم که شایسته و لایق خدمت‌اند همت بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: مردم در قبال سخنان رییس‌جمهور آمریکا یکپارچه به پا خاستند و از نظام اسلامی دفاع کردند و بار دیگر اعلام کردند که به‌نظام اسلامی پای بند هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: در قبال این پایبندی مردم به‌نظام و دفاع جانانه آن‌ها از انقلاب اسلامی، باید خدمات بهتر و بیشتری به آن‌ها ارائه شود.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اسراف یک عیب ملی است و باید همه آحاد مردم برای درست مصرف کردن اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: ذات مردم با اسراف گرایی بیگانه است و گاهی از روی عدم آگاهی اسراف می‌کنند؛ ازاین‌رو باید همه مسؤولان و مردم فهیم ایران برای نهادینه شدن فرهنگ صحیح مصرف کردن همت کنند./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات