۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۳۳۷۶۵

مهلت ارسال آثار به جشنواره شیخ طوسی تمدید شد

براساس اعلام دبيرخانه بيستمين جشنواره بين‌المللي پژوهشي شيخ طوسي، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا بیستم آذر تمدید شده است.
جشنواره شیخ طوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهلت ارسال آثار به بیستمین جشنواره بینالمللی پژوهشی شیخ طوسی(ره) با توجه به تقاضاي تعداد زيادي از محققان و نزديك شدن به اربعين حسيني و در راستای فراهم شدن فرصت حضور در مراسم اربعين اباعبدالله الحسين(ع)، طبق موافقت ریيس و دبير علمي جشنواره، تا بیستم آذر تمديد شد.

براساس این گزارش، جشنواره شیخ طوسی(ره) در دوبخش مقاله و آثار برگزار می شود که شرکت تمامی طلاب و دانشجویان در بخش مقاله آزاد است، اما بخش آثار ویژه دانش آموختگان و طلاب جامعه المصطفی است.

برای بخش مقاله براساس منویات رهبر معظم انقلاب و سخنان رییس جامعه المصطفی العالمیه موضوع هم گرایی و واگرایی در جهان اسلام انتخاب شده است که پژوهشگران می توانند مقالات خود در این زمینه را تا بیستم آذر به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

لازم به ذکر است، بخش ارسال آثار شامل کتاب های تألیفی، ترجمه، تصحیح و تحقیق، تقریر و شرح، دایره المعارف و موسوعه، مقالات چاپ شده، مقالات ارائه شده در همایش ها و جشنواره های علمی، رساله ها، پایان نامه ها و تحقیقات دفاع شده در سال 1395 در زمینه علوم اسلامی و انسانی است.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در بیستمین جشنواره بین المللی شیخ طوسی می توانند برای ارسال مقالات و آثار همچنین کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی جشنواره شیخ طوسی(ره) به نشانی اینترنتی http://tousi.miu.ac.ir/مراجعه کنند./۹۲۰۳۰۳/ی

ارسال نظرات