۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۳۳۷۹۲
آیت الله علما:

جانبازان مایه مباهات انقلاب هستند

آیت الله علما جانبازان را مایه افتخار و مباهات انقلاب خواند و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با تبعیت از ولی فقیه عصر خویش از انقلاب اسلامی که تداوم مکتب انبیا است، پاسداری کردند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز به همراه جمعی از مسؤولان استانیبا بهرام قصابیان جانباز 70درصد دفاع مقدس دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار، جانبازان را مایه افتخار و مباهات انقلاب خواند و ابراز داشت: حضور جانبازان و ایثارگران مایه خیر و برکت بوده و وجود این عزیزان سراسر عشق به انقلاب و وطن است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی است که رزمندگان اسلام این مهم را ماندگار کردند.

وی اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با تبعیت از ولی فقیه عصر خویش از انقلاب اسلامی که تداوم مکتب انبیا است پاسداری کردند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: روحیه ولایتمداری و پذیرش فرمان ولی فقیه وجه تمایز رزمندگان، شهدا و جانبازان از دیگران بود و بر همین اساس باید این روحیه انقلابی و ولایتمداری را به نسل های آینده نیز منتقل کرد.

آیت الله علما عنوان داشت: جانبازان شهدای زنده هستند که همچنان با تمام توان با وجود آثار جراحات بسیار، از اصل انقلاب اسلامی صیانت میکنند./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات