۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۳۴۱۶۰
مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هنر:

همایش عظیم اربعین نشان از بلوغ عاشورایی مردم دارد

مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هنر پیام همایش اربعین حسینی را لبیک به امام زمان(عج) بیان کرد و گفت: همایش عظیم اربعین نشان از بلوغ عاشورایی مردم دارد.
حجت الاسلام سرلک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی سرلک مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هنر، شب گذشته در برنامه عطر عاشقی که در پادگان شهدای گمنام برگزار شد، گفت: چند سالی است که ما شاهد حماسه عظیم و اعجاب برانگیز اربعین حسینی هستیم.

وی افزود: در طول تاریخ بشریت حضور و تجمع 25 میلیونی مردم در یک زمان و مکان مشخص امری بی‌سابقه است. امروز مردم جنگ‌زده عراق در طول سال به سختی کار و تلاش می‌کنند تا بتوانند میزبان میهمانان اربعین حسینی باشند و به بهترین شکل از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی کنند.

حجت الاسلام سرلک حماسه پیاده روی اربعین را رزمایش عاشقانه محبان و شیعیان حسینی بیان کرد و اظهار داشت: برخی امور و حوادث از علامات ظهور هستند شیعه با رصد آن حوادث خود را برای تحقق وعده الهی آماده می‌کند امروز این رودخانه عاشق که به اقیانوس انتظار در حال سرازیر شدن است نشان از آماده شدن قلوب برای ظهور منجی دارد.

مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هنر پیام همایش اربعین حسینی را لبیک به امام زمان(عج) بیان کرد و گفت: همایش عظیم اربعین نشان از بلوغ مردم نسبت به امام حسین(ع) و عاشورا دارد در فرهنگ انتظار انسان منتظر از خودش عبور کرده و به یاری امامش می‌شتابد و عاشورا و اربعین حسینی انسان را به این فهم می‌رساند.

وی توفیق انجام حسنات را عنایت الهی به انسان بیان کرد و اظهار داشت: حضور در همایش اربعین حسینی از حسنات محسوب می‌شود بنابراین ما باید شاکر این نعمت الهی باشیم.

حجت الاسلام سرلک در پایان با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: امام حسن(ع) کریم اهل بیت(ع) بود ایشان هیچ سائلی را دست خالی رد نمی‌کردند. انسان اگر خود را محتاج خداوند بداند هیچ محتاجی را ناامید نمی‌کند./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات