۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۷۱۱
نمایشگاه مطبوعات؛

تقدیر کریمی قدوسی از همت خبرگزاری رسا در بصیرت دهی به جامعه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همت خبرگزاری رسا در بصیرت دهی به جامعه، گفت: خبرگزاری رسا به راحتی می تواند با دسترسی به آثار، اسناد و مبانی تفکر سیاسی اسلام، قدم به قدم در تبیین آنچه که دیدگاه اسلام و ولایت است، ملت خود را از پیچ و خم های سخت و بعضا شکننده و منحرف کننده از صراط مستقیم، نجات دهد.
 مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در چهارمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد کریمی قدوسی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کرد و به گفت و گو با خبرنگار این رسانه حوزوی درباره برجام و بدعهدی های آمریکا پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود با بیان این که وظیفه خود می دانم که از همت خبرگزاری رسا در فضای اطلاع رسانی و بصریت دهی به جامعه تشکر کنم، گفت: انتظار ما این است که یک خبرگزاری که ماهیت خود را از سرچشمه های اسلام، یعنی حوزه های علمیه گرفته، چنین دستاوردی را هم باید به حوزه فرهنگی، سیاسی و اعتقادی جامعه و به طور کلی فضای منبعث از انقلاب اسلامی ارائه دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: خبرگزاری رسا به راحتی می تواند با دسترسی به آثار، اسناد و مبانی تفکر سیاسی اسلام، قدم به قدم در تبیین آنچه که دیدگاه اسلام و ولایت است، ملت خود را از پیچ و خم های سخت و بعضا شکننده و منحرف کننده از صراط مستقیم، نجات دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: امروز پشت صحنه برجام با روی صحنه آن تفاوت هایی دارد؛ پشت صحنه مدیران و مسؤولانی که مدیریت کلان مذاکره را بر عهده داشتند، از آنچه که بر سر برجام آمده به کلی مأیوس هستند که دیگر آینده ای برای برجام تصور کنند.

نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که تیم مذاکره کننده کار برجام را تمام شده می دانند، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده دولت، هیچ امیدی به بازگشایی فضایی از ناحیه آمریکایی ها ندارند.

وی افزود: دولت تلاش زیادی کرد تا با تیم ترامپ ارتباط برقرار کند و کد بگیرد، اما طرف آمریکایی به هیچ وجه چراغ سبزی نشان نداده است و رفتار ترامپ را هم طوری می دانند که به سمت لغو یا به طور کلی حذف برجام از دستور کار دولت آمریکا دارد پیش می رود.

کریمی قدوسی یادآور شد: در داخل منتظر هستند که این زمان طوری پیش برود که خود آمریکایی ها حرف آخر را بزنند؛ بنده در این شرایط معتقدم که وحدت و اجماع ملی خوبی به وجود آمده و قدر این مهم را باید بدانیم؛ قدر دانستن هم به شعار دادن و سخنرانی نیست، بلکه به عمل کردن است، همانطور که شعار سال هم اقدام و عمل است.

وی با تأکید بر اقدام و عمل به ویژه با بصیرتی که به دست آمده است، اظهار داشت: رییس جمهور بعد از آخرین سخنرانی در مجلس شورای اسلامی، باید در روزهای آینده به نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها بیاید و یک بسیج عمومی در بحث اقتصاد مقاومتی، راه انداختن چرخ اقتصاد و تولید و جلوگیری از واردات بی رویه، مبارزه با قاچاق کالا به وجود آورد تا به خوبی بتوانیم تمام اقدامات آمریکا را در این حرکت، خنثی کنیم./856/۲۰۱/ح

ارسال نظرات