۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۳۵۹۵۴
نمایشگاه مطبوعات؛

امام جمعه ورامین: خبرگزاری رسا رسانه ای مرجع و قابل اعتماد است

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را مرجع، معتبر و قابل اعتماد دانست.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کرد.

وی در این دیدار به گفت و گو با مدیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا پرداخت و در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

امام جمعه ورامین با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا در پوشش اخبار حوزه علمیه، اظهار داشت: خبرگزاری رسا روز به روز جایگاه بهتری پیدا می کند و برای علاقه مندان به خبر حوزه و مراجع تقلید، به عنوان یک مرجع خبری شناخته می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: خبرگزاری رسا، رسانه ای حوزوی و به روزی است که توانسته در سراسر کشور خودش را مطرح کند؛ در واقع خبرگزاری رسا یک خبرگزاری معتبر و قابل اعتماد است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در بخش دیگر بیانات خود با اشاره به اجتماع میلیونی اربعین حسینی، ابراز داشت:‌ پیام اربعین نمایانگر ولایتمداری و عشق به اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: حرکت اربعین زمینه سازی برای ظهور است و کسانی که اربعین را دنبال می کنند، می دانند که این کار، کاری خدایی است و توجه به کربلا و حرکت میلیونی اربعین، ریشه در اراده حضرت حق دارد و به شکل معمولی و با معادلات عادی قابل محاسبه نیست.

امام جمعه ورامین در پایان سخنان خود گفت: اربعین حسینی سال به سال با شکوه تر می شود و دلیل آن هم چیزی جز اراده حق تعالی نیست و همانطور که قبلا ذکر شد، ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است./840/پ۲۰۱/ج

ارسال نظرات