۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۳۶۲۹۴
آیت الله طبرسی:

کوتاه آمدن در برابر آمریکایی ها آنها را گستاخ تر می کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که کوتاه آمدن در برابر آمریکایی ها آنها را گستاخ تر می کند، گفت: در برجام دیدم و در واقع همه دیدند که آمریکا اهل دروغ و کلک هستند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به آغاز پیاده روی اجتماع عظیم اربعین حسینی، گفت: این اجتماع عظیم مردمی نشان دهنده جهانی شدن نهضت حسینی است.

وی با بیان این که خون پاک امام حسین(ع) چراغی برای هدایت بشریت شده است، افزود: علیرغم همه توطئه های دشمنان، اما امروز گفتمان حسینی به یک گفتمان غالب در عرصه جهانی تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیاده‌روی و اجتماع بزرگ شیعیان در اربعین حسینی پایه‌های استکبار را به‌لرزه در آورده است، تصریح کرد: قدرت های جهانی از حضور میلیونی امت اسلام در پیاده روی روز اربعین بسیار هراسان هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که اربعین درس و پیام‌های فراوانی دارد، افزود: باید بیش از این به ظرفیت اربعین حسینی جهت عزتمندی مسلمانان توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی نمایش عزت و اقتدار امت اسلامی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: امروزه کفر جهانی و نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار که نماد یزید دوران است به دنبال ضربه زدن به این ارزش های اسلامی و ایجاد رخنه در بین صفوف مسلمانان جهان به طرق مختلف است.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه زیارت اربعین امام حسین (ع) علامت و نشانه ایمان است افزود: عشق را نمی توان تعریف کرد و عملا عشق و شور حسین را می بینیم، هیچ کس نمی توانند این عشق را از دل شیعیان بگیرد و اربعین جهانی شده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که هر سال که از این اجتماع با شکوه می گذرد شاهد با عظمت شدن آن در عرصه بین المللی هستیم، خاطرنشان کرد: این اجتماع عظیم شیعه و سنی نمی شناسد بلکه از هر دین و آئینی شاهد حضور در این مراسم جهانی با عظمت هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی، تصریح کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان در این راستان، اما شاهدیم علاقه مردم برای حضور در این راهپیمایی میلیونی هر روز بیشتر می شود.

وی با بیان این که عزت و آبروی ما در دنیا به برکت مکتب امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: انقلاب و زندگی ما و همچنین شهادت‌طلبی ما برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است به همین دلیل باید در حفظ و حراست از این فرهنگ تلاش کنیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه از این روز مهم به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران یاد کرد و گفت: ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 13 آبان امسال فریاد مرگ بر آمریکا با محکم تر سر خواهند داد.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه در برابر سلطه و زیاده خواهی های آمریکا سکوت نخواهند کرد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران پرچم دار استکبار ستیزی در جهان بوده و همچنان در این مسیر مقتدرانه حضور دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران در مبارزه با استکبار هیچ هراسی ندارند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در چهار دهه اخیر همه فشارها و تحریم های ناشی از روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی خود را تحمل کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شعار «مرگ بر آمریکا» همچنان شعار محوری ملت ایران است، تصریح کرد: امروز ملت ایران به برکت همان ایستادگی ها و تلاش ها به الگوی استکبار ستیزی در جهان تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران هیچ گاه جنایت ها و رفتار خباثت آلود آمریکایی ها علیه خود را در چهار دهه اخیر را یاد نخواهند برد، افزود: دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب هر آنچه که در توان داشتند برای نابودی انقلاب اسلامی به میدان آوردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را کمرنگ کند، ادامه داد: این ملت در دفاع از حق، آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند و از هیچ قدرتی هراسان نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که کوتاه آمدن در برابر آمریکایی ها آنها را گستاخ تر می کند، خاطرنشان کرد: دروغگویی و حیله گری آمریکایی ها در موضوع برجام به وضوح برای همه آشکار شد./۹۵۰/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات