۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۳۶۴۱۰
رییس دفتر رییس جمهور در گفت وگو با رسا؛

راهپیمایی اربعین نماد وحدت میان شیعیان و ثبات در منطقه است 

رییس دفتر ریيس جمهور راهپیمایی عظیم و گسترده اربعین حسینی را نماد وحدت میان شیعیان جهان و نیز ثبات در منطقه دانست.
واعظی

محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز و در حاشیه بازدید از مرز چذابه، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: استقبال از راهپیمایی اربعین حسینی امسال را بسیار عالی ارزیابی می کنیم و جمعیت پرشوری به عشق سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) آمده است.

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه بیان داشت: مسؤولان و مردم همگی تلاش می کنند که تسهیلات و امکانات مطلوبی را در اختیار زوار اباعبدالله الحسین(ع) بگذارند.

این مقام مسوول افزود: امیدواریم که مردم و زوار با سلامتی کامل به زیارت اباعبدالله الحسین(ع) بروند و به میهن ما بازگردند.

واعظی با اشاره به اینکه اجتماع و کنگره عظیم اربعین نماد وحدت است، تصریح کرد: این اجتماع عظیم و گسترده راهپیمایی اربعین حسینی در حقیقت پیام آور وحدت میان شیعیان جهان هست.

وی در ادامه بیان داشت: وحدت، همدلی و صمیمیت مهم ترین پیام راهپیمایی پرشور اربعین حسینی در میان شیعیان جهان به شمار می آید و این موضوع بسیار با ارزش و حائز اهمیت است.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: این تجمع پرشور در حقیقت باعث ثبات در منطقه ما می شود و پشتوانه محکمی برای ثبات بیشتر در منطقه ما است.

این مقام مسوول در ادامه بیان داشت: همه مردم و زوار بر خلاف سال های گذشته با روادید قانونی و ویزا در حال عبور از مرزها هستند و نظم و انضباط بسیار خوبی در مرزهای ما با کشور عراق حاکم هست.

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان با قدردانی از میزبانی باشکوه مردم ولایت مدار خوزستان، اظهار داشت: باید از مردم خوزستان به طور ویژه تشکر کرد که باهمت و عشق بی مثال خود به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در حال خدمات رسانی به مردم و زوار سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) هستند./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات