۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۶۸۲
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان همدان:

مسأله ورزش و سلامت در مدارس علمیه نهادینه شود

حجت الاسلام حسنی با بیان این مطلب که ۱۳۰ نفر از طلاب بسیجی امسال در اردوهای جهادی راهیان نور شرکت کرده اند، گفت: در برنامه ای مستقل از طلاب و روحانیان اعزامی به اردوهای جهادی تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.
حسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی حسنی مسؤول بسیج طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان همدان، در جلسه شورای عالی بسیج که عصر امروز در مدرسه آخوند همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به مساله سلامت طلاب اظهار داشت: باید مساله سلامت طلاب و روحانیان در دستور کار مدیران حوزه قرار گیرد و این امر مستلزم برنامه ریزی دقیق در این زمینه است.

وی در ادامه ابراز داشت: برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی از جمله فعالیت های بسیج طلاب در این زمینه است که همه ساله با استقبال طلاب و روحانیان مواجه می شود.

حجت الاسلام حسنی با بیان این مطلب که ۱۳۰ نفر از طلاب بسیجی امسال در اردوهای جهادی راهیان نور شرکت کرده اند، گفت: در برنامه ای مستقل از طلاب و روحانیان اعزامی به اردوهای جهادی تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به هفته وحدت میان حوزه ودانشگاه گفت: یکی از برنامه های مهم بسیج طلاب و روحانیان در استان همدان گردهمایی دانشجویان و طلاب در هفته وحدت و در ۱۶ آذرماه در همدانت برگزار خواهد شد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان همدان گفت:‌ اعزام طلاب و روحانیان به مناطق محروم برای امور تبلیغی از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت و بسیج طلاب در این زمینه با حوزه علمیه همکاری های لازم را داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیان استان همدان اظهار داشت: جشنواره ورزشی در هفته بسیج در همدان برگزار خواهد شد و برگزیدگان این جشنواره در مرحله کشوری به ادامه رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: در سال گذشته طلاب حوزه علمیه استان همدان در مرحله کشوری خوش درخشیدند و در چهار رشته شنا، جودو، تکواندو و تیراندازی حائز مقام کشوری شدند و امید است در سال جاری نیز بتوانند در این زمینه موفق باشند.

وی در پایان تصریح کرد: نباید برای مساله سلامت طلاب به برگزاری جشنواره در هفته بسیج اکتفا کرد بلکه باید مساله ورزش و سلامت در میان طلاب مدارس استان نهادینه شود و این امر همکاری مدیران را طلب می کند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات