۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۳۶۷۵۸
آیت الله طبرسی:

رفع مشکلات اقتصادی و مسأله اشتغال مهم ترین دغدغه مسؤولان باشد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان نباید دغدغه ای جز رسیدگی به امور مردم را داشته باشند، گفت: خدمت به مردم وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله طبرسی آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور که امروز به منظور شرکت در معارفه استاندار جدید مازندران به ساری سفر کرد با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با بیان این که یکی از محوری ترین شعارهای حکومت اسلامی تأمین نیازهای مردم است، گفت: با توجه به نقش محوری مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب، رسیدگی به امور و مشکلات مردم جزء وظایف همه مسؤولان است.

وی با بیان این که طاغوت از بین رفت و حکومت اسلامی پایه گذاری شد تا مردم به حقوق واقعی خود دست پیدا کنند، افزود: امروز مهم ترین مطالبه و حق مردم از مسؤولان رفع مشکلات و گرفتاری های موجود است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان نباید دغدغه ای جز رسیدگی به امور مردم را داشته باشند، تصریح کرد: خدمت به مردم وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله طبرسی با بیان این که این مردم در صحنه های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند، گفت: مسؤولان باید مردم را بزرگترین پشتوانه های خود برای پیشرفت و توسعه کشور بدانند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که خدمت به مردم همچون عبادت ارزشمند و دارای اجر و ثواب بالایی است، تصریح کرد: مسؤول و مدیر باید تا زمانی که بر مسند تکیه زده دغدغه رسیدگی به مردم را داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که چیزی ارزشمند تر از رضایت مردم از مسؤول وجود ندارد، گفت: یک مسؤول باید آن گونه به مردم خدمت کند تا زمانی که از این مسؤولیت کنار رفت تنها خوش نامی از او در میان مردم باقی بماند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی به ویژه مسأله اشتغال است، خاطرنشان کرد: کشوری با این چنین ظرفیت های بالا نباید بیکار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید مسئولان در هر سنگری وحدت داشته باشند و به توسعه و پیشرفت جامعه بیندیشند و عمل کنند، افزود: از استاندار جدید می‌خواهیم بدون توجه به حاشیه به ترقی و توسعه جامعه بیندیشند.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان ملی است که بایداعتبارات به این استان افزایش یاید، افزود: از استاندار مازندران رضایت کامل داریم که امیدواریم در سنگر دیگر که در شان و جایگاه ایشان است از ظرفیت وی استفاده شود.

هدف از تغییر استانداران انتقال تجربیات و ایجاد نوآوری در استان ها است

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رییس جمهوری به ایشان طی سخنانی اظهار داشت: هدف از تغییر و جابه جایی استانداران در دوره جدید انتقال تجربیات و ایجاد نوآوری در استان ها است و امیدواریم این تغییرات منشأ خیر و برکت برای مردم باشد.

وزیر کشور افزود: در استان مازندران و در طول دولت یازدهم شرایط بسیار خوبی داشتیم به طوری که مازندران از نظر وحدت، انسجام و اتحاد از جمله استان های نمونه کشور بوده و این مسأله را مدیون لطف خداوند و زحمات و هماهنگی ها و راهنمایی های جنابعالی می دانیم زیرا هرکجا استاندار نیازمند کمک و مشورت بوده دریغ نکردید و همچنین بزرگان استان را همواره دعوت به وحدت کردید.

رحمانی فضلی تصریح کرد: استان مازندران با توجه به ظرفیت ها و مقدوراتی كه داشته توانسته در بخش های مختلف خوب هزینه کند همچنین در زمینه جذب سرمایه گذاری خصوصی اقدامات خوبی انجام گرفته و پروژه های بزرگ و مهم استان نیز به خوبی هدایت شد.

وی با بیان اینکه در طول این مدت با تدبیر استاندار معضلاتی همچون سرمازدگی و یخ زدگی که منجر به خسارت هایی به کشاورزان و باغداران و مردم شده بود به خوبی کنترل و مدیریت شد، افزود: الحمدالله با اقدامات انجام گرفته رضایت نسبی مردم حاصل شد.

وزیر کشور اضافه کرد: در زمینه هماهنگی و همکاری میان فرمانداران و بخشداران و مديران دستگاه ها و نهادها در استان مازندران جزء استان هایی بود که هیچ اختلافی نداشت و همه مسؤولان در استان با یکدیگر همکاری و هماهنگی داشتند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: آقای اسلامی، استاندار جدید مازنداران جزء نیروهای جهادی، متدین، ولایی و با تجربه و با انگیزه بالایی است به همین دلیل امیدوارم کماکان نظر لطف و حمایت شما از استاندار ما ادامه یابد و از این حمایت ها بهره مند شویم./۹۵۰/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات