۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۵۳۶۹۶۳
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

ضرورت مشورت برای انجام مسؤولیت ها در جامعه

آیت الله طه محمدی گفت: یک انسان هر چقدر هم که فوق العاده باشد باز هم همه کارها را نمی تواند به نحو احسن انجام دهد و با مشورت است که فرد در عقل دیگران می تواند شریک شود.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله طه محمدی امام جمعه همدان پیش از ظهر امروز در دیدار با علی محمدی رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان که در دفتر امام جمعه همدان برگزار شد با اشاره به تخریب های روز های گذشته درباره وزیر علوم گفت: انتخاب فردی لایق و با ایمان از شهر همدان سبب افتخار این استان است و حمایت از ایشان وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: قوی ترین آدم ها اگر پشتشان را خالی کنند شکست خواهند خورد و اگر ضعیف ترین افراد مورد حمایت واقع شوند موفق خواهند بود.

آیت الله محمدی در نظر داشتن خداوند در انجام امور را ضروری دانست و عنوان کرد: در انجام کارها نیت باید صد در صد خالص برای رضای خداوند باشد و از افراط و تفریط اجتناب کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان مشورت در کارها را بسیار واجب عنوان کرد و گفت: یک انسان هر چقدر هم که فوق العاده باشد باز هم همه کارها را نمی تواند به نحو احسن انجام دهد و با مشورت است که فرد در عقل دیگران می تواند شریک شود.

وی تصریح کرد: البته مشورت با انسان های مومن و کار بلد و بدون تعصب به جناحی خاص، مد نظر است که هدفشان فقط پیشرفت نظام و انقلاب است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات