۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۳۶۹۹۹
آیت الله علما تأکید کرد؛

دانشگاه ها افراد متخصص و کارآمد تربیت کنند

آیت الله علما با اشاره به لزوم تربیت افراد متخصص، دارای مهارت و کارآمد از سوی دانشگاه ها، گفت: باید افراد دارای مهارت و متخصص با اعطای تسهیلاتی، مورد حمایت دولت قرار گیرند
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با ناصر شمس، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ابراز داشت: نسل جوان کشور نسلی با استعداد و توانمند در زمینه های مختلف است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید توانمندی ها و مهارت های نسل جوان شناسایی شده و پرورش یابد و این امر تنها با برنامه ریزی دقیق میسر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: متاسفانه مدرک گرایی در دانشگاه ها موجب شده توجه به کسب مهارت و تخصص کاهش یابد؛ در حالی که ضروری است نسلی کارآمد و دارای مهارت برای آینده کشور تربیت شوند.

وی در ادامه بیان داشت: باید نسل جوان و تحصیل کرده کشور به سوی متبحر شدن در امور مختلف حرکت کنند و افراد دارای مهارت و تخصص مورد حمایت دولت قرار گیرند.

آیت الله علما اظهار داشت: حمایت از افراد متبحر و اعطای تسهیلات بانکی برای اشتغال این افراد سبب می شود نسل جوان به سوی کسب مهارت و تخصص پیش بروند.

نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه از شرایط ویژه ای همچون حاصلخیزی خاک و رونق دامپروری و همچنین واقع شدن در مرز کشور برخوردار است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: باید با بهره گیری از ظرفیت های غنی استان، مشکلات بیکاری و اقتصادی منطقه مرتفع شود زیرا استان کرمانشاه پتانسیل ایجاد شغل برای نسل جوان منطقه را دارد./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات