۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۳۷۲۷۱
نقوی حسینی در گفت وگو با رسا:

در برابر سلطه طلبی دشمنان با همه توان باید ایستاد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان این که باید در برابر یاوه گویی ها، زیاده خواهی ها و سلطه طلبی ها با همه توان ایستادگی کرد، گفت: وظیفه انقلابی این است که با کار و تلاش منابع قدرت منابع را حفظ کنیم و با اجرای اقتصاد مقاومتی اجازه ندهیم که ملت بزرگ ایران تحت فشار قرار گیرند.
سید حسین نقوی حسینی

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که مسؤولان باید پاسخ گستاخی های مستکبران را بدهند، گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از انقلاب و جمهوری اسلامی و منابع قدرت نظام یعنی سپاه پاسداران سیلی خوده است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون آمریکایی ها در عرصه ای که علیه جمهوری اسلامی ایران وارد شده اند شکست خورده اند و ناکام مانده اند، از دشمنی های ابتدای انقلاب تا کودتاها، جنگ تحمیلی و فتنه ها آمریکا برنامه ریزی متعدد کرده اما پرونده آن ها پر از ناکامی و شکست های بسیار است.

نماینده مردم ورامین با بیان این که آمریکایی ها در سال های اخیر در منطقه به خاک مالیده شدند، اظهار داشت: آمریکایی آمدند که 6  ماهه رژیم بشار اسد را ساقط کنند و حکومت مدنظر خود را روی کار بیاورند و با حمایت تروریست های داعش به تعبیر خودشان محور مقاومت را در هم بشکنند.

وی ادامه داد: دشمنان نه تنها نتوانستند 6 ماهه به هدف خود برسند امروز بعد از سال ها آمریکایی در سوریه شکست مفتضحانه ای خوردند و کمک های مستشاری جمهوری اسلامی سبب شد سوریه پیروز شده و ریشه تروریست ها از بین برده شود.

نقوی حسینی با بیان این که در عراق نیز آمریکایی ها با داعش تفاهم کرده بودند تا عراق را تصرف کنند، ابراز داشت: هدف آمریکایی ها این بود که از نفت عراق استفاده کنند و داعش نیز حرم های مطهر را از بین ببرد یعنی تقسیم کار کرده بودند اما ناکامی که امروز در عراق برای دشمنان به ویژه آمریکا حاصل شده برای آن ها قابل تحمل نیست.

وی عنوان کرد: شکست های پی در پی و ناکامی های متعدد سبب عصبانیت آمریکایی ها شده و این عصبانیت در نطق های اخیر ترامپ و دیگران مشاهده شد که چگونه علیه ملت ایران سخن می گویند، به حدی این عصبانیت دشمنان را دیوانه کرده که به یاوه گویی روی آوردند.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: طبیعی است که دشمن در چنین شرایطی راهبرد حمله و تهاجم به منابع قدرت جمهوری اسلامی را در پیش می گیرد و سعی می کند که منابع قدرت ملت را هدف قرار دهد که یکی از مهم ترین منابع قدرت جمهوری اسلامی، ملت ایران و مقاومت آن ها است، از رو دشمن تلاش می کند که این مقاومت را بشکند.

وی اضافه کرد: آمریکایی با تحریم اقتصادی و فشار بر مردم سعی می کنند که مقاومت ملت ایران را در هم بشکنند اما حتما نقشه آنان نقش بر آب خواهد شد، همانگونه که در 37 گذشته ملت ایران بارها دشمنان را در میدان های گوناگون با شکست رو به رو کرده امروز هم سبب شکست آن ها خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که مهم ترین منبع قدرت نظام جمهوری اسلامی رهبری است، گفت: طبیعی است که دشمن این منبع قدرت را با ابزارها و رسانه های مختلف مورد حمله و هجمه قرار می دهند.

وی سپاه پاسداران را از دیگر منابع قدرت جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمن سعی می کند که این منبع قدرت ایران را محدود و تحریم کرده و فشار بیاورد تا این نهاد را به عنوان گروه تروریستی معرفی کند، دشمن هرکاری که بتواند علیه این نیرو انجام می دهد.

نقوی حسینی با بیان این که شورای نگهبان نیز منبع قدرت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: به صورت طبیعی دشمنان برای ضربه وارد کردن منابع قدرت نظام اسلامی را هدف قرار می دهند، در چنین شرایطی باید منابع قدرت کشور را حفظ کرده و از آن ها حراست کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه انقلابی این است که با کار و تلاش منابع قدرت منابع را حفظ کنیم و با اجرای اقتصاد مقاومتی اجازه ندهیم که ملت بزرگ ایران تحت فشار قرار گیرند، همه باید از منابع قدرت نظام حمایت کنند همانگونه که ملت همواره حامی و مطیع رهبری هستند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان این که باید در برابر یاوه گویی ها، زیاده خواهی ها و سلطه طلبی ها با همه توان ایستادگی کرد، ابراز داشت: آمریکایی ها و مستکبران در شعار از حقوق بشر و انسانیت و حقوق شهروندی سخن می گویند اما عمل آن ها نشان می دهد که اصلا به بشریت اعتقادی ندارند.

وی عنوان کرد: مردم افغانستان با سلاح ها و بمب های ساخته چه کسانی قتل عام می شوند، مردم یمن با سلاح های چه کسانی به خاک و خون کشیده می شوند، مگر این ها بشر نیستند پس چرا استکبار جهانی و آمریکایی ها اقدامی نکرده و از آن جلوگیری نمی کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مستکبران چیزی از حقوق بشر سرشان نمی شود و تنها به منافع خود فکر می کنند و هر کس که منافع آن ها را تهدید کند از سر راه بر می دارند، با چنین دشمنی باید با همه توان و آمادگی مقابله کرد.

وی اضافه کرد: باید محکم و انقلابی با دشمنان سخن گفت، حضرت امام می فرمودند آمریکا همانند حیوان درنده ای است که اگر در مقابل آن عقب نشینی شود انسان را دنبال می کند و جلوتر خواهد آمد، از این رو باید باید محکم در برابر استکبار به ویژه آمریکایی ها محکم ایستاد چون دشمن ملت ایران هستند./1323/۳۰۱/ح

ارسال نظرات