۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۳۷۳۲۴
امام جمعه کرج:

اربعین حسینی مقدمه نابودی اسراییل است

امام جمعه کرج با بیان اینکه گردهمایی عظیم اربعین سبب نابودی دشمنان و توطئه های بدخواهان شده است، گفت: اربعین حسینی مقدمه نابودی اسراییل تا کمتر از ۲۵ سال دیگر است.
امام جمعه استان البرز

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری  رسا  در  استان  البرز،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی‌ همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج گفت: امسال نیز اربعین حسینی همچون سال های گذشته با شکوه خاصی برگزار شد و این تجمع عظیم خاری در چشم دشمنان است.

اربعین ‌سبب بیداری اسلامی در سراسر جهان شده است

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی با بیان اینکه ‌راهپیمایی اربعین ‌سبب بیداری اسلامی در سراسر جهان شده است، گفت: اربعین تنها بیداری جهان اسلام نیست و این تجمع بزرگ بیداری تمامی آزادگان جهان است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه گردهمایی عظیم اربعین سبب نابودی دشمنان و توطئه های بدخواهان شده است، تاکید کرد: اربعین حسینی مقدمه نابودی اسراییل تا کمتر از ۲۵ سال دیگر است.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی با اشاره به اینکه دشمنان با نقشه های شوم خود سعی دارند حرکت عظیم اربعین را کوچک نشان دهند، اظهار داشت: استکبار جهانی از گسترش اربعین حسینی ترس دارد و تمامی تلاش خود را می کند تا این تجمع عظیم و تاریخی را تخریب کند.

عدم نشر اخبار گردهمایی اربعین از سوی رسانه های غربی

افزود: امروز شاهدیم رسانه های غربی از نشر اخبار مربوط به اربعین حسینی خودداری می کنند و عدم نشر اخبار گردهمایی عظیم اربعین حسینی به سبب هراسیدن و شوکه شدن آنان در برابر این اجتماع بزرگ و تاریخی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اربعین حسینی حرکت عظیم انسان های مشتاق به سمت زندگی حسینی و مهدوی است، تصریح کرد: گام های میلیونی زائران حسینی در اربعین حسینی سبب شد تا صدای شکسته شدن استخوان رژیم های طاغوتی منطقه به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه کرج خاطر نشان کرد: رسانه های غربی از تمام توان خود در مسیر آسیب زدن به حرکت عظیم اربعین حسینی بهره مند شده اند و در تخریب و اهداف شوم خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وحدت و همبستگی مسلمانان و شیعیان

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی اضافه کرد: امروز مسلمانان و شیعیان جهان باید با وحدت و همبستگی حرکت عظیم اربعین حسینی را پاسداری کنند و اجازه ندهند که دشمنان و بدخواهان اهل بیت(ع) به اسلام آسیب برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: اکنون غربی ها تلاش می کنند که بگویند مراسم اربعین حسینی را ایران رهبری می کند و آن ها در تلاش هستند تا به جهانیان ثابت کنند، اربعین یک حرکت سیاسی است که از سوی ایران مدیریت می شود و قبلا چنین حرکتی نبوده است.

امام جمعه کرج گفت: راهپیمایی اربعین مربوط به این چند سال نیست بلکه این راهپیمایی عظیم سال ها است و البته حاکمان سرزمین عراق در برهه ای از تاریخ این حرکت را ممنوع می کردند مثلا در زمان صدام علما و مردم به صورت مخفیانه پیاده روی می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه حرکت عظیم اربعین واقعیت تفکر شیعی را به جهانیان معرفی می کند، اظهار داشت: کنگره عظیم اربعین حسینی نمایانگر چهره واقعی مسلمانان به جهانیان است و این اجتماع اتحاد و همبستگی به اثبات رسانید.

فتنه های عربستان در سوریه، عراق و یمن

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی با اشاره به فتنه های عربستان در سوریه، عراق و یمن، گفت: عربستان با توطئه و فتنه گری در این کشورها نتوانست به اهدافش برسد، حملات جنگنده های عربستانی به مناطق مسکونی یمن بسیار اسف بار بوده و جامعه جهانی در این خصوص خودش را به کری و کوری زده است.

امام جمعه کرج در ادامه بیان کرد: حمله موشکی انصار الله به فرودگاه بین المللی ریاض دارای پیام مهمی است و آل سعود پس از شکست های متعدد از یک طرف و قدرت فزاینده محور مقاومت، با کمک آمریکا به لبنان ورود کرده است.

گفتنی است، حمله موشکی انصار الله به فرودگاه بین المللی ریاض و استعفای نخست وزیر لبنان از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه کرج به آن ها پرداخته شد.

به گزارش رسا، نماز سیاسی عبادی جمعه در 900 شهر کشور برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات