۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۳۷۴۰۸
از سوی معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام شد؛

جزئیات جشنواره هفته قرآن و عترت در خوزستان

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جزئیات جشنواره هفته قرآن و عترت در استان را اعلام کرد.
سید کریم موسوی

سید کریم موسوی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حمایت مدیرکل این اداره در خوزستان و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز بیستم آبانماه فراخوان آغاز به کار جشنواره قرآن و عترت خوزستان را منتشر کرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: این جشنواره در رشته های مختلف قرآنی از قبیل، حفظ، قرائت، ترتیل و همچنین در حوزه‌ هنرهای نمایشی، سینمایی، تجسمی، صنایع دستی، هنرهای آوایی، شعر ، داستان و .. برگزار می شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: اختتامیه جشنواره هفته قرآن و عترت و معرفی برگزیدگان این جشنواره گسترده در سطح استان، در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

موسوی با دعوت از تمامی علاقه مندان به هنرهای مختلف قرآنی به منظور شرکت در این جشنواره، بیان داشت: از همه علاقه مندان به هنرهای مختلف قرآنی تقاضا می کنیم که در این جشنواره شرکت کنند و همچنین آثار خودشان را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های محل سکونت خود و به دبیرخانه این جشنواره و یا به سایت رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به داوری های جشنواره، اظهار داشت: آثار تمامی بخش های جشنواره، از سوی داوران مطرح استانی و کشوری بررسی و ارزیابی خواهد شد./9453/ت۳۰۳/ب۲

 

 

 

 

ارسال نظرات