۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۳۷۷۷۰
با هدف امدادرسانی به زلزله‌زدگان صورت گرفت؛

اعزام گردان امداد و نجات تیپ ۸۳ امام صادق به مناطق زلزله زده

گردان امداد و نجات تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با هدف امداد رسانی و تبیین احكام شرعي غسل، كفن و دفن به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شد.
اعزام مبلغ زلزله

حجت الاسلام علی محمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اعزام یک گردان امداد و نجات طلاب بسیجی حوزه علمیه قم به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) برای کمک رسانی و امداد به آسیب دیدگان زلزله زده غرب کشور، یک گردان امدادی به این مناطق اعزام کرده است.

مسؤول روابط عمومی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: این طلاب افزون بر کمک رسانی به زلزله زدگان، به تبیین مسائل شرعی مربوط به تدفین عزادارن این حادثه جانسوز خواهند پرداخت.

مسؤول فرهنگی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) تأکید کرد: تمامی روحانیان بسیجی که اعزام شده اند، آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند و امیدواریم در کمک رسانی به زلزلهزدگان مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه این گروه امدادی در حال ساماندهی و اعزام هستند، تصریح کرد: گروه اعزامی طلاب بسیجی در قالب یک گردان و بیش از 200 نفر خواهند بود و تا زمانی که نیاز به حضور این افراد باشد، در آن منطقه حضور خواهند داشت./840/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات