۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۳۸۲۸۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اقدامات عربستان برای پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اقدامات و موضع‌گیری‌های عربستان در راستای پیشبرد اهداف اسرائیل غاصب و استکبار جهانی در منطقه است.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اقدامات اخیر عربستان و دخالت‌های این کشور در امور داخلی لبنان، اظهار کرد: به طور کلی اقدامات و فعالیت‌های منطقه‌ای عربستان در مسیر پیشبرد اهداف اسرائیل غاصب و استکبار جهانی در منطقه است.

وی افزود: عربستان سعودی که خود یکی از ناقضان حقوق بشر در جهان بوده و هست و خود از عوامل به وجود آمدن گروه‌های تروریستی تکفیری است، اکنون دایه عزیزتر از مادر شده و با دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه، سعی در پیشبرد اهداف اسراییل و استکبار جهانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: تاریخ نشان داده که تکیه بر نیروی خارجی نه‌تنها سبب قدرت یک کشور نشده بلکه آن قدرت قبلی را به ذلت تبدیل کرده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تکیه بر دشمنان از سوی هر کشوری در ادامه مسیر آن کشور را دچار چالش کرده و زمینه تجزیه کشور حامی استکبار را پدید می‌آورد.

وی با اشاره به انفعال سازمان‌های بین‌المللی در مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و دخالت‌های عربستان در منطقه، گفت: سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری فقط در پی پیشبرد اهداف غرب و به استثمار کشیدن کشورهای جهان هستند و هیچ حمایتی از مستضعفین عالم نکرده و دردی بر روی دردهای آنها شده‌اند./9314/ت302/ب1

ارسال نظرات