۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۳۸۲۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان در همه امور خدا و قانون را ملاک عمل قرار دهند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مسؤولان در همه امور ملاحظه خدا و قانون را ملاک عمل قرار دهند، گفت: راه نجات و سعادت در رعایت این دو اصل مهم است.
دیدار استاندار مازندران با حجت الاسلام والمسلمین معلمی دیدار استاندار مازندران با حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، محمد اسلامی، استاندار جدید مازندران امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه قائمشهر در این دیدار، مسؤولیت ها را فرصتی برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: مردم در همه عرصه ها و صحنه ها پیشگام بوده اند و به همین دلیل مدیران باید همه توان خود را برای رفع دغدغه های عمومی به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مردم ما در همه صحنه ها و عرصه ها خوش درخشیدند، بیان داشت: امروز زمان آن فرا رسیده که مسؤولان نیز برای رفع نیازها و حاجات مردم نیز تلاش جدی تری داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هیچ عملی برای یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباید با ارزش تر از خدمت به مردم باشد، افزود: مسؤولان باید از فرصتی که امروز در اختیار آنها قرار داده شده برای خدمت به مردم بهره گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی خطاب به استاندار مازندران گفت: در همه امور ملاحظه خدا و قانون را ملاک عمل قرار دهید، چون راه نجات و سعادت در رعایت این دو اصل مهم است.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با تأکید براین که فرصت خدمتگزاری محدود است و نباید فرصت ها را از دست داد، خاطرنشان کرد: باید فرصت ها را مغتنم شمرده و در رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم گام بردارید.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز یکی از مهم ترین مطالبات مردم رفع نیازهای اقتصادی آنها است، تصریح کرد: مسأله اشتغال جوانان به عنوان یک خواست عمومی همواره مطرح بوده که باید برای رفع آن یک برنامه ریزی مناسبی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رضایت مردم از مسؤولان را بزرگترین ارزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: یک مدیر در دوران خدمتی خود باید به گونه ای عمل کند تا در پایان دوران مدیریت اش جامعه به ویژه مردم از او رضایت کامل داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که در هیچ اموری نباید خداوند متعال را از یاد ببریم چون پروردگار قادر همواره نظاره گر اعمال و رفتار بندگان خود است، خاطرنشان کرد: در همه امور باید رضایت الهی را در نظر بگیریم تا موفقیت و نصرت شامل حال ما شود.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود به ظرفیت های بالای مازندران اشاره کرد و با بیان این که باید از پتانسیل بالای استان برای رشد و توسعه مناطق مختلف استفاده کرد، گفت: با یک مدیریت صحیح، متعهدانه و انقلابی می توان استانی توسعه یافته در همه بخش ها داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری وجود کشاورزی، گردشگری، صنعت، جنگل و دریا را نعماتی خدادادی برای رشد و توسعه استان اعلام کرد و افزود: اگر بتوان در همه این حوزه یک مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب داشت، شاهد یک استانی توسعه یافته خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه آن طور که شایسته بود از ظرفیت و پتانسیل مازندران به خوبی استفاده نشده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مدیریت جدید در استان شاهد بهره گیری صحیح از این ظرفیت ها باشیم.

امام جمعه قائمشهر همچنین بر ضرورت وحدت میان مدیران و مسؤولان به منظور خدمت مناسب تر به مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید بدون توجه به برخی حواشی ها تنها در مسیر وظایف خود که همان خدمت صادقانه به مردم است گام بردارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود بر اهمیت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان تأکید کرد و افزود: با اجرای دقیق این طرح مهم می توانیم به رشد و توسعه کشور و استان در ابعاد مختلف برسیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات