۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۹۵۸۶
امام جمعه موقت اهواز:

پیروزی بر داعش نتیجه پیروی از ولایت فقیه است

امام جمعه موقت اهواز گفت: رزمندگان مقاومت با باور تجلی وعده های الهی توانستند برگی از کتاب تاریخ را ورق زده و بزرگترین توطئه دشمنان ضد انسانیت را با تبعیت از ولی فقیه نقش بر آب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پیروزی محور مقاومت در ام المعارک بر گروه تروریستی داعش در روزهای نخست ماه ربیع الاول دل ها را مسرور و غرق شادی کرد، ابراز داشت: نخست باید دلیل ظهور پدیده شوم داعش و همچنین زمین گیر شدن و شکست آن را بررسی کرد و اینکه پس از شکست داعش چه دیدگاه ها و مواضعی باید داشت را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

امام جمعه موقت اهواز طراحی های شوم بیش از صد ساله، برنامه ریزی های بلند مدت، مطالعات عمیق و پیگیری های نظام سلطه برای به زیر کشیدن منطقه غرب آسیا را علل تشکیل داعش عنوان کرد و گفت: مرزهای کشورهای غرب آسیا را استعمار و صهیونیسم با مجری گری انگلیسی ها به گونه ای ترسیم کردند تا درگیری های قومی و منطقه ای و محلی باقی بماند که از آب گل آلود برای رسیدن به مقاصد خود بهره ببرند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه درگیری ملت ها ابزار بهره جویی استعمار است، خاطرنشان کرد: استعمار با پیروزی انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی(ره) و فتوحات بزرگ انقلاب اسلامی به این نتیجه رسید که مراحل بعدی توطئه پیاده سازی شود و با استفاده از همان ترسیم ها و به قولی پاره سازی سرزمین های اسلامی، ضربه اصلی و نهایی را به مرکز جهان اسلام به ویژه ایران اسلامی وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه اعلام موجودیت داعش باید براساس چنین مبنا و نگاهی مورد توجه و تحلیل قرار گیرد، بیان کرد: استعمار با استفاده از عناصر داخلی امت اسلامی، عناصر خودفروخته آل سعود، پول های حرام آل سعود، عناوین جعلی همچون خادم الحرمین بودن آل سعود و فریب برخی سران کشورهای اسلامی فجایع بسیار بزرگی در عراق و سوریه را با ایجاد داعش و گروه های تکفیری رقم زد.

وی با اشاره به اعتراف هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ مبنی بر تأسیس داعش از سوی آمریکا و صهیونیسم بین المللی بیان کرد: داعش با هدف نابودی انقلاب اسلامی و سرزمین های اسلامی تشکیل یافت تا آنجا که کسینجر در مصاحبه با رادیوی ملی آمریکا، به صراحت امپراتوری ایران را خطر بسیار بزرگی برای آمریکا قلمداد کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ذکر امپراتوری ایران برای ایران هراسی صورت می گیرد، افزود: کسینجر ایران اسلامی را خطری برای آمریکا دانست و انتقال عناصر داعش به وسیله آمریکایی ها و ترس آنها از قدرت روزافزون ایران اسلامی دال بر بی خطر بودن داعش برای آمریکا و همکاری تنگاتنگ با چنین گروهی است.

وی در ادامه به علل شکست چنین گروه حمایت شده از سوی غرب و نوکرانش اشاره کرد و گفت: داعش نفت صادر و حدود 180 هزارکیلومتر مربع را تصرف کرد و منطقه سرزمینی تحت تصرفش شش برابر کشور بلژیک بود و هزاران زن سنجاری را در بازار بردگان مدرن غربی به فروش رساند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی پیروی و سرسپاری به خط ولایت فقیه، اعتقاد مردم در عراق به فتوای مرجعیت، سرسپاری واقعی به فرامین ولایت از سوی جوانان جبهه مقاومت را عامل شکست داعش دانست و ادامه داد: حشد شعبی، تیپ های فاطمیون، حیدریون و زینبیون و رزمندگان سوری و همه مذاهب و ادیان در یک خط واحد قرار گرفته و فرماندهی سردار سلیمانی را پذیرفته و جانانه در برابر داعش ایستادگی کردند.

وی به تحلیل های منفی کارشناسان سیاسی در بی نتیجه بودن مقاومت در برابر داعش اشاره کرد و ابراز داشت: برخی غرب زده های داخلی با کمال جسارت و بی شرمی به مخالفت با حضور نظامی و مستشاری ایران برای مقابله با داعش مخالفت کردند اما در این دوران با تبعیت از ولایت فقیه، فتح الفتوح امروزی به بار نشست.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: شرایطی را درک و پشت سر گذاشتیم که کمترین تحلیلگر همچون رهبری بر مقاومت تأکید و با یقین از پیروزی قریب الوقوع صحبت کند.

وی بیان داشت: رزمندگان مقاومت با باور و تجلی وعده های الهی توانستند برگی از کتاب تاریخ را ورق زده و به جهانیان نشان دادند که بزرگترین توطئه دشمنان ضد انسانیت با تبعیت از ولی فقیه نقش بر آب شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه حکومت خودخوانده داعش به پایان رسیده است، افزود: حیله های داعش باقی است چون دشمنان و شیطان وجود دارند و قطعا نباید از کید و حیله های دشمن غفلت کرد./9456/ت302/ب1

ارسال نظرات