۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۳۹۶۲۹
رسانه های امروز در یک نگاه؛

پیروزی بین المللی

به نام خدای مقاومت‌، معماری نظم منطقه بدون آمریکا، داستان آغاز و انجام داعش، خدمت بزرگ به بشریت، علامه جعفری، فیلسوف نقاد غرب، غلبه شجره طيبه بر شجره خبيثه بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به نام خدای مقاومت‌، معماری نظم منطقه بدون آمریکا، داستان آغاز و انجام داعش، خدمت بزرگ به بشریت، علامه جعفری، فیلسوف نقاد غرب، غلبه شجره طيبه بر شجره خبيثه بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به مسأله شکست داعش از جبهه مقاومت اشاره داشتند.

کاش امروز حضرت امام(ره) بود و نظاره این پیروزی عظیم جبهه مقاومت و شجره طیبه بر شجره خبیثه بود و می دید که چطور سازمان بسیجی که در سال های ابتدایی انقلاب بنای آن را نهاد امروز این سازمان مردمی در کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و لبنان ثمر داده و توانسته در برابر قدرت های جهان ایستادگی کند و آنها را به زانو درآورد.

باید به این نکته توجه داشت همانطوری که رهبر معظم انقلاب در جواب نامه حاج قاسم سلیمانی بیان داشت که پیروزی بر داعش خدمت بزرگ بر بشریت بود و می شود آن را یک پیروزی بین المللی دانست چرا که این پیروزی مقاومت توانست همه قدرت های جهان که در سال های گذشته این گروه تکفیری را بوجود آورده بودند به زانو درآورد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله بزرگداشت علامه جعفری اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

به نام خدای مقاومت‌

روزنامه جوان نوشت: ایران همه شش سال گذشته را پای جنگ با محاربین ایستاد؛ لبنان هم، سوریه و عراق و فاطمیون افغانستانی و زینبیون پاکستانی هم. خدا هم به وعده‌ای که داده بود، عمل کرد و یاری مان کرد و گام‌های ما را در مسیر مقاومت استوار کرد و امروز ما پیروز هستیم.

ادامه مطلب...

معماری نظم منطقه بدون آمریکا

رؤساي جمهور ايران، تركيه و روسيه در سوچي چشم اندازي جديد براي نظام امنيتي منطقه‌اي ترسيم كردند، نشستي كه تل آويو و واشنگتن را نگران كرده است.

ادامه مطلب...

داستان آغاز و انجام داعش

کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: این پیروزی که رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه سردار سلیمانی آن را «نصرتی الهی» و «خدمتی بزرگ به بشریت» خواندند، پیروزی بر یک گروه تروریستی در درون یک یا چند کشور نبود، پیروزی بر یک جبهه بزرگ بین‌المللی و منطقه‌ای بود.

ادامه مطلب...

خدمت بزرگ به بشریت

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: پیروزی عظیمی در منطقه و جهان در مقابله با پدیده شوم داعش، امروز نصیب ملت ایران شده است. ملت ما می تواند به جهانیان افتخار کند که جماعتی که چهره انسان و اسلام را مشوه جلوه داده بودند،‌ به درک واصل شدند و قطعاً کشته‌ های عناصر داعشی در اسفل‌ السافلین جهنم خواهد بود.

ادامه مطلب...

علامه جعفری، فیلسوف نقاد غرب

برهان در یادداشتی نوشت: علامه تصریح می‌کند که قدرت‌های غربی، قابلیت و توان خود را در راستای خدمت به بشریت به کار نگرفته‌اند، بلکه با افروختن شعله‌های جنگ و نظامی‌گری، بر ضد نوع انسان «قیام» کرده‌اند، اما در مقام گفتار و نظر، فریب‌کارانه از انسانیت و ارزش‌های عالی انسانی دفاع می‌کنند تا به این واسطه، مسیر وصول به خودکامگی هر چه بیشتر خویش را هموارتر سازند.

ادامه مطلب...

غلبه شجره طيبه بر شجره خبيثه

آن روز كه امام عزيزمان در واپسين ماه‌هاي عمر پربركت خويش و در آخرين پيامشان به مناسبت سالروز تشكيل بسيج مستضعفين فرمودند: «بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي‌دهد»

ادامه مطلب...

حاج قاسم و نابودی داعش

روزنامه قدس نوشت: این روزها نامه حاج قاسم و پاسخ رهبر معظم انقلاب در داخل و خارج کشور توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. هم خبر نابودی داعش مهم و شنیدنی است و هم پاسخ دقیق و جامع با فرازهای قابل‌توجهی که در نامه رهبر عزیز آمده است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است با توجه به ناامنی های سال های اخیر در منطقه، کشورهای روسیه و ترکیه و ایران در یک نشستی که در شهر سوچی روسیه برگزار کردند و پی آن یک نظام امنیتی برای منطقه ترسیم کردند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات