۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۳۹۶۶۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نقش رهبر انقلاب در نابودی داعش غیرقابل انکار است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش بی بدیل اتحاد کشورهای اسلامی در نابودی داعش، گفت: باید این پیروزی را به رهبرانقلاب تبریک بگوییم چراکه این موفقیت مرهون رهنمودهای ایشان است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان که به میزبانی سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه خدمت به مردم باید افتخار مسؤولان باشد، افزود: به حمدالله امروز زمینه خدمتگزاری به مردم فراهم است، مسؤولان باید قدر این فرصتها را بدانند و از آن در راستای توسعه و آبادانی همه جانبه استان استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه خدمت به مردم نعمتی الهی است که باید قدردان آن باشیم، خاطرنشان کرد: به یقین برنامه ریزی همه جانبه و اندیشیدن تمهیدات لازمه خدمتگزاری صادقانه و روزافزون به مردم است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم محدود و گذرا است، خاطرنشان کرد: مسؤولان بدانند که دوران خدمتگزاری به مردم همیشگی نیست و به زودی سپری می شود و این آیندگان هستند که در مورد عملکردها قضاوت می کنند؛ مراقب باشیم که فردای قیامت شرمنده مردم نشویم.

امام جمعه شهرکرد، خدمت رسانی به مردم در نظام اسلامی را امری ضروری دانست و با برشمردن برکات آن ابراز کرد: به یقین هر چه دایره خدمت رسانی مسؤولان نظام اسلامی به مردم گسترده تر باشد، سبب رضایتمندی بیشتر آنها می شود که این خود استحکام پایه های نظام را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به محرومیتهای این استان ادامه داد: اگر چه با آغاز انقلاب اقدامات بسیار خوب و گسترده ای در استان صورت گرفته اما این اقدامات نتوانسته چهره محرومیت را از استان برطرف کند و این برازنده نظام اسلامی نیست؛ باید در سایه همدلی، وحدت، کار جهادی و برنامه ریزی درست مسؤولان استان، محرومیتها برطرف و استان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی گرفتار امور حاشیه ای شدن مسؤولان را بزرگترین خسران بیان کرد و افزود: مسؤولان باید از حاشیه بگذرند و خود را گرفتار امور واهی نکنند چراکه امور فرعی فرصت خدمتگزاری را از آنها می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه مدیران باید به دنبال کارهای پرمحتوا و اساسی در استان باشند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی بر مبنای ولایت فقیه است و این یعنی تحت ولایت خداوند قرار دارد؛ بنابراین ولایت حزب، گروه و جناح در آن معنایی ندارد، مراقب باشیم که کارهایمان برای خدا و رضایت حق تعالی باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به پیروزی افتخار آمیز جبهه مقاومت در جبهه نبرد با داعش اشاره کرد و گفت: این پیروزی از جانب خداوند متعال است که در این برهه از زمان شادی را در دلها قرار داد و سبب شد استکبار جهانی بار دیگر در برابر ایستادگی رزمندگان اسلام سر تعظیم فرود آورد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش بی بدیل اتحاد بین کشورهای اسلامی در نابودی داعش اظهار کرد: داعش به دنبال نابودی اسلام و ریشه کن کردن شیعیان بود که به خواست خداوند نابود شد؛ باید این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب تبریک بگوییم چراکه این موفقیت بزرگ مرهون رهنمودهای این عالم وارسته است./9457/پ202/ب1

ارسال نظرات